Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af 1,5" display??
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 28-07-04 13:17

Hej Allesammen.

Er det muligt at købe et nyt display til sit digtal. kamera og selv monter
det??

Hvor køber jeg sådan noget??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-07-04 13:33

Jimmi Wolff wrote:
> Hej Allesammen.
>
> Er det muligt at købe et nyt display til sit digtal. kamera og selv monter
> det??
>
> Hvor køber jeg sådan noget??

Det er da sandsynligvis, men jeg vil næsten sætte mit eget digitalkamera
på at det ikke kan svare sig.

Kan du fortælle lidt om hvilket kamera det drejer sig om og hvad der er
sket?

--
Steen Suder

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 28-07-04 13:45

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da sandsynligvis, men jeg vil næsten sætte mit eget digitalkamera
> på at det ikke kan svare sig.
>
> Kan du fortælle lidt om hvilket kamera det drejer sig om og hvad der er
> sket?

Nej, jeg tror helt sikkert heller ikke at det kan svare sig, men hvis man
kan så......

Jeg har flere gange skiftet display på mobiltelefoner, og det er ret
simpelt.

Kameraret er et Traveler, billigt fra Aldi. Displayet lyser hvidt, med et
stort sort område i midten.

M.V.H
Jimmi W.