Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoombrowser 4.6.1a er nu tilgængelig (side~
Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-07-04 11:17

Canon har langt om længe lavet en zoombrowser der kan redigere i de film
man optager med sit kamera. Opdateringen kan hentes fra denne adresse:
http://tinyurl.com/5clmk
Der er også en masse fejlrettelser deri.

Det er godt nok et G3 jeg har, men ZoomBrowser understøtter jo mange
forskellige modeller (de er listet på siden i højre kolonne)

Opdateringen kom for en uges tid siden, men jeg er ikke selv særlig god til
at tjekke deres side jævnligt - så nu tænkte jeg at jeg lige ville give lyd
så andre som mig kunne få deres ZoomBrowser opdateret :)

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Niels

Dato : 28-07-04 11:53

Flemming Joensson wrote:
> [...]
> at tjekke deres side jævnligt - så nu tænkte jeg at jeg lige ville give lyd
> så andre som mig kunne få deres ZoomBrowser opdateret :)

Nu er jeg ved at downloade den, men hvordan kan det være, at hvis jeg
selv søger på Canon's side, kan jeg kun finde update til 4.02 ?

Mvh. Niels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-07-04 16:52

Niels <niels.supermand.jensen@bpanet.dk> wrote in

> Nu er jeg ved at downloade den, men hvordan kan det være, at hvis jeg
> selv søger på Canon's side, kan jeg kun finde update til 4.02 ?

Det ved jeg ikke, jeg gik bare ind på denne side og valgte mit kamera
(Powershot G3), og på den næste side valgte jeg så Windows og Engelsk - så
fik jeg oversigten hvori ZoomBrowser 4.6.1a også var iblandt.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Flemming Joensson

Dato : 28-07-04 17:24

Flemming Joensson <flemming@joensson.invalid> wrote in

> Det ved jeg ikke, jeg gik bare ind på denne side og valgte mit kamera
> (Powershot G3), og på den næste side valgte jeg så Windows og Engelsk
> - så fik jeg oversigten hvori ZoomBrowser 4.6.1a også var iblandt.

Ups, "Denne side" er så her:
http://software.canon-europe.com/index.asp?c=i

/Flemming
--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 28-07-04 23:31

Det kunne da være rart at høre om det nu endelig er muligt at gemme på andre
drev end det lokale - f.eks. netværk eller USB disk.

Hvis ikke - så anser jeg stadig Canon's software for temmelig ubrugelig.

Så jeg håber da på en lille tilbagemelding om dette

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-08-04 22:30

[posted and mailed]

"Anders Larsson \(fjern ikke noget fra email adr.\)"
<nospamfilter001@BotNak.dk> wrote in

> Det kunne da være rart at høre om det nu endelig er muligt at gemme på
> andre drev end det lokale - f.eks. netværk eller USB disk.

Beklager det sene svar (ferie), man kan gemme på alle drevbogstaver. Dvs.
for at gemme på netværk, skal man mappe det som et drev før det virker.
Angående USB disk, skal det ligeledes optræde som et drev for at man kan
gemme på det fra ZoomBrowser. Jeg gemmer på min USB HD vha. ZoomBrowser, og
jeg er godt nok ikke 100% sikker, men jeg mener også at jeg kunne gemme på
den før jeg fik den nye upgrade.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Niels

Dato : 31-07-04 11:37

Flemming Joensson wrote:
> Flemming Joensson <flemming@joensson.invalid> wrote in

> Ups, "Denne side" er så her:
> http://software.canon-europe.com/index.asp?c=i
>
> /Flemming

Ja jeg ved ikke hvad jeg gjorde galt, nu kan jeg også finde siden. Måske
fordi siden ikke virker særligt logisk på mig
Nu undrer det så mig, at når jeg søger nye drivere til mit G5, så kommer
jeg ind og kan finde Zoombrowser 4.6.1a, og når jeg så klikker på den,
så kommer der en lang forklaring, og en liste med kameraer, men G5 er
ikke nævnt.

Men skidt nu har jeg jo hentet den, og installerer den nok også.

Mvh. Niels

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-07-04 10:26

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> wrote in message
> [...]
> http://tinyurl.com/5clmk
> Der er også en masse fejlrettelser deri.

Kan man så få gemt sin 15fps MJPEG som fx. MPEG2 25 fps eller SVCD eller ?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg