Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Test billeder Fuji S5000 & Traveller DC-53~
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-04 01:03

På forespørgsel fra en tidligere tråd har jeg her uploaded et

par test billeder af kameraerne;

Fuji Finepix S5000 og Aldi-kameraet Traveller DC-5300

http://www.eyvind.dk/test/

Dette er altså bare en hel uvidenskabelig sammenligning af

2 kameraers formåen og ikke til "kunstnerisk debat".

Damn it, man bliver nødt til at skrive sådanne forbehold her.

Mvh

Eyvind

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-04 06:17

Eyvind <eyvind@eyvind.dk> wrote:

> På forespørgsel fra en tidligere tråd har jeg her uploaded et
>
> par test billeder af kameraerne;
>
> Fuji Finepix S5000 og Aldi-kameraet Traveller DC-5300
>

> http://www.eyvind.dk/test/

what's your point ...udover at et aldi cam til ~2000 kr. ikke er pengene
værd ?

(ingen overraskelse der ..)

/thomas

--
Thomas von Hassel
http://www.elements.dk/

Fra : Eyvind

Dato : 26-07-04 06:37

>Thomas wrote:
> what's your point ...udover at et aldi cam til ~2000 kr. ikke er pengene
> værd ?

Tag dog for pokker og læs det du selv citerer!!
"På forespørgsel fra en tidligere tråd har jeg her uploaded et
par test billeder af kameraerne;"
THAT'S MY POINT !!!
Forstod du det nu eller skal jeg stave det for dig!!!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-07-04 11:51

> [...]
> par test billeder af kameraerne;"
> THAT'S MY POINT !!!
> Forstod du det nu eller skal jeg stave det for dig!!!

åh ja, slap da af ...

--
Thomas von Hassel
http://www.elements.dk/

Fra : Pico

Dato : 26-07-04 21:32

Eyvind wrote:
> På forespørgsel fra en tidligere tråd har jeg her uploaded et
>
> par test billeder af kameraerne;

Mon det også er et forsøg på at få nogen til at gå i gyngen ligesom i går ?
Man bliver jo mistroisk når nogen laver sådan noget.
Pico

Fra : H.Kragelund

Dato : 27-07-04 17:34

> Mon det også er et forsøg på at få nogen til at gå i gyngen ligesom i går
?
> Man bliver jo mistroisk når nogen laver sådan noget.

Ja det har du sikkert ret i! Når nu du havde givet Aldi kameraet en
ordentlig gang kritik. Så ville øjvind tilstå at han havde pisset i kamera
huset og bagefter skifte billederne ud med nogle virkelig flotte, som han jo
havde taget forinden!!
Så ville vi jo være afsløret!? eller hva?

mvh
henrik