Tysk MC-base?
Fra : Benjamin Pjedsted Pe~

Dato : 07-05-01 17:13

Er der ved om der er en slags "MC-base" i Tyskland, eller en online "Blå
Avis"?
--
Benjamin -Z400

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 07-05-01 17:16

Ja da... prøv www.mobile.de
Steno
GL1100 1982
CB750 1976

Benjamin Pjedsted Pedersen <skibber@pbk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9d6hig$faj$1@eising.k-net.dk...

Fra : Morten Juel

Dato : 07-05-01 17:24

www.ebay.de og www.mobile.de

Mvh
Morten

Fra : Per Emborg

Dato : 07-05-01 18:18

Jeg kan bare ikke få Mobile til at virke mere ??????
Vil i prøve

--
Per Emborg
kvikkerten@email.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 07-05-01 18:25

virker fint her !!

Fra : Armand

Dato : 08-05-01 18:26

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> virker fint her !!
>
> "Per Emborg" <kvikkerten@email.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har også noteret mig at den er blevet næsten umulig langsom at hente
ned med min 56'er moden-forbindelse: Jeg nåede lige akkurat at finde mig
en CB 4½'er og skabe kontakt til sælger, før den blev heeelt tung
Min bror derimod siger at der intet er galt - men han er også på ADSL!

Og:
Morten for .............!
Kunne du, i respekt af dem der læser dine indlæg, ikke snart komme i
rutine med at svare UNDER citeringer???

--
Armand.

Fra : Henry

Dato : 07-05-01 17:20
Fra : Albert

Dato : 07-05-01 18:21

> www.mobile.de

Hvad med mobile.de

mvh Albert

Fra : Henry

Dato : 07-05-01 21:41

> Hvad med mobile.de

Hvad mener du? Det er svar på hans spørgsmål!

Henry

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-05-01 22:47

Henry wrote:

> Hvad mener du? Det er svar på hans spørgsmål!

Det var vist en joke, du er jo den 3. der svarer mobile.de.
Newsserverne er jo lidt langsomme til at udveksle beskeder

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : East