Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb ikke ved digital4u.de
Fra : Ukendt

Dato : 21-07-04 23:57

Hej alle i denne gruppe.
jeg vil lige advare, jeg har ved en fejl prøvet et købe ved
http://www.d4you.de de anoncere på www.edbpriser.dk.

Her er så advarslen:
1. deres hjemmeside virker ikke, feks når man prøver at logge ind på den
konto man har hos dem.
2. de har opgivet kontagt mail der ikke eksistere.
3. jeg har nu hendvendt mig til dem via mail 3 gange over 14 dage uden at få
svar.

Til gengæl har jeg gode erfaringer med http://www.technikdirekt.de dem har
jeg handlet med et par gange med en fin service og goder priser.

MVH
Lars

Fra : Gert Medom

Dato : 22-07-04 15:30

Hej Lars.

Jeg forstår at det er træls at handle hos sådan et firma. At de ikke svarer
på henvendelser er jo ikke en god reklame for dem. Hvis de har ferie el. der
er andre problemer, burde de kunne finde ud af at skrive det på hjemmesiden,
så kunderne ved det.

Alligevel synes jeg det er lidt meget at advare mod dem. Har de konkret
snydt dig?

Jeg forstår godt din frustration, men hvis man advarer for tit, går der let
inflation i det, og man ta´r det måske ikke helt så alvorligt.

Mvh Gert

Fra : Peter Rongsted

Dato : 22-07-04 21:12

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg forstår godt din frustration, men hvis man advarer for tit, går der let
>inflation i det, og man ta´r det måske ikke helt så alvorligt.

Jeg kan nu godt støtte advarslen. Tony, som er en af ejerne af butikken,
har heller ikke svaret på mine mails. Jeg har haft et D70 til reparation
siden 15/5 (ja maj). En af mine venner kender en, som arbejder i
Computerbutikken (samme ejere), fik besked om, at det skulle han ikke
blande sig i, da han forsøgte at sige noget til Tony.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-08-04 00:50

Peter Rongsted <nulldev@rongsted.dk> wrote:

> [...]
>Computerbutikken (samme ejere), fik besked om, at det skulle han ikke
>blande sig i, da han forsøgte at sige noget til Tony.

Jeg har fået et andet kamera + 500 kr i kompensation, så jeg har ingen
udeståender med Digital4u.

Peter