Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg har også nye billeder!
Fra : Lars Troels

Dato : 20-07-04 08:00

Hej

Nu er det blevet moderne at bede om besøg i sit billedarkiv så det vil jeg
også lige prøve.

Jeg kunne da også godt tænke mig at høre lidt synspunkter på det lille
udvalg af billeder jeg har liggende. De mest aktuelle er fra en træningskamp
imellem superligaholdene VFF og AGF søndag aften.

Det kan findes på www.sitecenter.dk/larstroels

Hilsen

Lars T.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 20-07-04 15:12

On 2004-07-20, Lars Troels <fam.troelsVAEK@mail.dk> wrote:
> Jeg kunne da også godt tænke mig at høre lidt synspunkter på det lille
> udvalg af billeder jeg har liggende. De mest aktuelle er fra en træningskamp
> imellem superligaholdene VFF og AGF søndag aften.

Jeg kan ret godt lide dine "tætte" actionbilleder, men ville gerne
have en lidt mindre dybteskarphed i dem da jeg finder baggrunden en
smule distraherende. Den store blænde er dog desværre noget der
koster dyrt i optik.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Lars Troels

Dato : 20-07-04 15:56

> [...]
> have en lidt mindre dybteskarphed i dem da jeg finder baggrunden en
> smule distraherende. Den store blænde er dog desværre noget der

Hej Thomas.

Tak for din reaktion. De er optaget med AF-Sigma EX 70-200/2,8 HSM APO. Der
findes næsten ikke lavere blænde, men det kræver også at man er tæt nok på
hændelsen. Det lykkes ikke altid.

Hilsen

Lars T.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-04 21:06

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
træningskamp
> imellem superligaholdene VFF og AGF søndag aften.

Hej

Det bekymrer mig meget at der på fodbold2870 er 6 viborgspillere
der bare kikker på
de kunne godt hjælpe målmanden lidt mere

Fiesport1708 det er et godt billed, der for mig viser at hun går op i
spillet
godt fanget.

Mvh Knud

Fra : Lars Troels

Dato : 20-07-04 21:11

> Det bekymrer mig meget at der på fodbold2870 er 6 viborgspillere
> der bare kikker på
> de kunne godt hjælpe målmanden lidt mere

He he. Det var nok til at vinde 3-0. De behøvede ikke hjælpe målmanden mere
end de gjorde...

> Fiesport1708 det er et godt billed, der for mig viser at hun går op i
> spillet
> godt fanget.

Jeg er også glad for billedet af min datter. Det er fra min første aften med
min nye 70-200/2,8. Den blev slæbt med til poderkamp.

Tak for din tid.

Lars T.