Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
krit: "tre af en slags" og "en flyver"
Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-04 22:48

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-07-04 02:07

> Et par fuglebilleder.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284992

Kanon billede du her har fanget, Max, de er total nuttede de små grønbende
rørhøner. Det eneste man kunne ønske sig, var en smule mere DOF, så alle tre
var skarpe, men at se på EXIF-data kan man kun forstå dit valg.

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284989

Mågen er et godt actionbillede, og bevægelsen i vingerne gør billedet
levende.

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-07-04 04:27
Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-07-04 09:02

"-max-"

> Og en vandhund..
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1285200

Det her var lidt heldigt 1/180s håndholdt 500mm.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1285320

Fra : Erik W.

Dato : 20-07-04 10:28

> Et par fuglebilleder.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284992
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284989

Virkeligt gode billeder! - Du kan jo fortælle ham der Mr. Chips/Dennis på
Photosig at det er en Larus Argentatus der letter

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-07-04 14:19

"Erik W."
> "-max-"
>
> Virkeligt gode billeder! - Du kan jo fortælle ham der Mr. Chips/Dennis på
> Photosig at det er en Larus Argentatus der letter
>
> Mvh Erik

Ja det burde manden jo selv vide - hehe, men jeg vil da viderbringe
den oplysning "herring gull" på engelsk.. Tak for det Erik!! -max-