Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
et makro billede
Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-04 01:01

Er det bare mig eller er det her helt vildt..!!-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view;jsessionid=HBIPGGECIIPM

Fra : Skeptikeren

Dato : 19-07-04 06:29

Jep! helt vildt; siden viser nemlig:

You have tried to access a resource on photoSIG that does not exist or
is no longer available. If you linked to this page from somewhere
within photoSIG, please let us know so that we can fix up the broken
link. If you found this link elsewhere then you should send mail to
the webmaster of that site.

Men prøv da igen

sk

On Mon, 19 Jul 2004 02:00:31 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>Er det bare mig eller er det her helt vildt..!!-max-
>http://www.photosig.com/go/photos/view;jsessionid=HBIPGGECIIPM

Have a nice day

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-07-04 09:20

-max- wrote:

> Er det bare mig eller er det her helt vildt..!!-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view;jsessionid=HBIPGGECIIPM

Enig - fantastisk flotte bogstaver, fokus sidder lige hvor den skal -
dybdeskarpheden er også god.....nydelig grå baggrund.

Jeg formoder at det er behandlet i en editor - brugte du 'notepad' eller
'vi' måske ?

;)

--
Mvh Henrik.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-04 09:34

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det bare mig eller er det her helt vildt..!!-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view;jsessionid=HBIPGGECIIPM

Wauw. Du går helt nye veje i dit forsøg på kunstnerisk nyskabelse. Hvad
hedder billedet? Tomhed?

--
-Jens B.

Nu med ligegyldige, formåls- og talentløse knipserier

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-04 12:03

"Jens Bruun"
> "-max-"
>
> Wauw. Du går helt nye veje i dit forsøg på kunstnerisk nyskabelse. Hvad
> hedder billedet? Tomhed?
>
> --
> -Jens B.

Såså - rolig nu, jeg må ha' været træt, her er makro billedet, det er
desværre ikke et af mine.. )-max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284150

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-04 12:15

> "Jens Bruun"
> "-max-"

> Såså - rolig nu, jeg må ha' været træt, her er makro billedet, det er
> [...]

Men det er de to måger her.. Jeg ved nogen af jer hader
måger, så den her kan i roligt springe over -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284278
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284214

Fra : Erik W.

Dato : 19-07-04 15:56

"-max-" skrev i news:G2OKc.26093$Vf.1376228@news000.worldonline.dk...
> Men det er de to måger her.. Jeg ved nogen af jer hader
> måger, så den her kan i roligt springe over -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284278
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284214

Jeg kan godt lide måger. Det er nogle dejlige billeder. Jeg prøver selv på
at fange en måge lige når den sætter af, men det er ikke lykkedes mig
rigtigt endnu. Det fede er at de laver en megettydeligt kraftudladning når
de letter.

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-04 21:00

"Erik W."

> [...]
> at fange en måge lige når den sætter af, men det er ikke lykkedes mig
> rigtigt endnu. Det fede er at de laver en megettydeligt kraftudladning når

Jamen så er her en måge mere, tror den er bedre, tak for det Erik! -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284909

Fra : Thomas Kjær

Dato : 19-07-04 15:57

On 2004-07-19, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:
> Men det er de to måger her.. Jeg ved nogen af jer hader
> måger, så den her kan i roligt springe over -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284278

Wow! Som sædvanligt et kanont flot billede fra din side, hvor fokus,
DOF og alt er helt som det skal være. Jeg kunne dog godt have
undværet de 2 (?) måger i baggrunden, men man kan jo ikke få alt hver
gang. :)

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284214

Også et dejligt billede, men lidt kedeligt efter at have set det
første. ;)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-04 21:02

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse news:slrncfno9e.96m.tk@irq.dk...
> [...]
> DOF og alt er helt som det skal være. Jeg kunne dog godt have
> undværet de 2 (?) måger i baggrunden, men man kan jo ikke få alt hver

Så det her måske.. Der er kun een måge i baggrunden,
kunne have redigeret ham væk, men...? -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284909

Fra : Thomas Kjær

Dato : 20-07-04 09:51

On 2004-07-19, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:

> Så det her måske.. Der er kun een måge i baggrunden,
> kunne have redigeret ham væk, men...? -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284909

Det var bedre, her savner jeg dog lidt at vingerne var skarpe som på
"Take Off". Med de billeder du bliver ved med at poste her, bliver
man igen og igen fristet til at købe sig noget længere optik, så man
kan komme ud og jage fugle. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-07-04 14:49

"Thomas Kjær"

> [...]
> "Take Off". Med de billeder du bliver ved med at poste her, bliver
> man igen og igen fristet til at købe sig noget længere optik, så man

Det ku' være sjovt, selvom nogen måske ville mene vi sku flytte
vores fugle knipseri over i en anden gruppe, hehe.. Så køb du
bare en længere linse, den kan bruges til meget andet, jeg blir
gladere for min for hver dag der går, også gir det motion at
slæbe rundt på den..)-max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-04 12:30

> Såså - rolig nu, jeg må ha' været træt, her er makro billedet, det er
> desværre ikke et af mine.. )-max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1284150

*LOL*

Fra : Gert Medom

Dato : 20-07-04 17:22

[...]
Return to the previous page
photoSIG

Fra : Gert Medom

Dato : 20-07-04 17:25

Hej.

Det er jo faktisk fantastisk at se sådan et billede. Hvor er det taget, hvis
jeg må spørre? Er der brugt billedbehandling efterfølgende?

Hilsen Gert