Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto på dvd'en
Fra : Jane krause

Dato : 18-07-04 22:38

Jeg har sidder i 3 dage og forsøgt at lave et fotoshow via nero 6.0 og
photoshop som jeg kan vise for famile og venner - men det lykkes
ikke. Jeg vil lave en fremvisning af feriebilleder med forklarende
tekst. Bruger jeg forkerte programmer? Findes der et program for
amøber - på dansk???

Fra : Mads

Dato : 18-07-04 22:49

On 18 Jul 2004 21:38:06 GMT, Jane krause <jane-krause@postkasse.com>
wrote:

> [...]
>ikke. Jeg vil lave en fremvisning af feriebilleder med forklarende
>tekst. Bruger jeg forkerte programmer? Findes der et program for

Prøv Ulead DVD Pictureshow
http://www.topshareware.com/Ulead-DVD-PictureShow-download-9361.htm
Det kan ihvertfald klare opgaven

mvh Mads

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 19-07-04 07:29

"Jane krause" <jane-krause@postkasse.com> wrote in message
> [...]
> ikke. Jeg vil lave en fremvisning af feriebilleder med forklarende
> tekst. Bruger jeg forkerte programmer? Findes der et program for

Hej

Jeg kan varmt anbefale Proshow gold, hvor du kan lægge billeder og musik
sammen til et show. Når du har lavet show'en, kan du danne en exe fil der
kan afvikles på andre pc'er eller brænde en DVD-film med showet.

Læs mere om programmet her : http://www.photodex.com/products/proshow/.

Programmet er meget let at bruge.

VH
Per

Fra : Skeptikeren

Dato : 19-07-04 12:30

wrote:

> [...]
>ikke. Jeg vil lave en fremvisning af feriebilleder med forklarende
>tekst. Bruger jeg forkerte programmer? Findes der et program for

Der er jo også denne mulighed:

http://www.el-software.com/Multimedia/DVD_Photo_Slideshow.htm

sk
Have a nice day

Fra : Rado

Dato : 20-07-04 06:07

On Mon, 19 Jul 2004 13:30:11 +0200, Skeptikeren
<skeptikeren#remove_me#@tele2adsl.dk> wrote:

>Der er jo også denne mulighed:
>
> http://www.el-software.com/Multimedia/DVD_Photo_Slideshow.htm

Er der nogen af de her programmer der ikke rekomprimerer billederne,
eller i det mindste gør det skånsomt? Jeg prøvede et på et tidspunkt,
men billedekvaliteten var rent ud sagt elendig, på grund af alt for
hård rekompression.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein