Knitrende iMac-Nu er den død!!!
Fra : Gert Nielsen /PMF

Dato : 07-05-01 16:37

Hej alle
For et stykke tid siden skrev jeg om min iMac, der havde "gnistret"
perodisk. Igår gnistrede den mere end tidligere og idag: megen gnistren
under opstart og pling; død. Et tryk på start, gnistren (meget) og død, så
den rører jeg ikke mere.
For et par uger siden fik vi på min arbejdsplads repereret en pc ved at
sende den afsted i taxa, en opringning om prisen og vupti pcén var på
plads efter 3 timer med en ny strømforsyning. Pris 700kr alt inklusive.
Respekt til pc-børsen i Sølvgade 2. Kunne man forestille sig noget
lignende med en Mac?
Er der nogen mulighed for at min Mac kan slippe udenom et ufrivilligt 3-4
ugers ophold i kø hos enten Fredgaard el. Office-line? Hvis der ikke er
hvem er i såfald billigst; selvom jeg tror jeg godt kender svaret på
forhånd. Trist dag. Hilsen Gert