Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Krit: Angreb..!!
Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-04 11:53

Det billede kan de li' - folk vil ha' action om så det er
en and, bare der er action.. hmm, jeg syns de andre
var bedre.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283551

Fra : Kim Schulz

Dato : 18-07-04 12:00

On Sun, 18 Jul 2004 12:52:56 +0200
";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote:

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283551

Rigtigt fedt billede.

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-07-04 12:12

Ser godt ud !

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 12:14

Hvem ser godt ud ?

Fra : Michael Petersen

Dato : 18-07-04 12:19

> Hvem ser godt ud ?

Ja gæt engang... billedet ---> fuglen ---> "det" !

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 12:21

aaahhhh jeg troede du mente Max!

Fra : ab©

Dato : 18-07-04 12:32

"Michael Petersen" <michaelREMOVE@mpetersen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja gæt engang... billedet ---> fuglen ---> "det" !

Nå - "det". Rart at skrive til et fornuftigt menneske engang imellem

"A bird is a bird ..." - men til hvordan kan det være, at dine (og
andres) tele-foto-optagelser oftest er med meget mørk baggrund ? Det er vel
ikke bare fordi "jeres sø" er overhængt med grene hele vejen rundt ?

ab

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-04 12:42

"ab©"

> [...]
> andres) tele-foto-optagelser oftest er med meget mørk baggrund ? Det er vel
> ikke bare fordi "jeres sø" er overhængt med grene hele vejen rundt ?

Jeg laver baggrunden mørkere i ps, men ja ja det er en
lille sø med træer hele vejen rundt, og jeg prøver at finde
en vinkel så det ikke er den lyse himmel der blir reflekteret.
Pol filter har jeg brugt, og det er fedt, men jeg er meget
ked af at miste 11/2blænde, så det er sjældent..
Keine hexerei nur behandichkeit.. -max-

Fra : ab©

Dato : 18-07-04 13:58

> Jeg laver baggrunden mørkere i ps, men ....

Nu har jeg jo ikke noget at sammenligne med, men når du gør baggrunden
mørkere, er det så fordi den er distraherende ?

Jeg mente faktisk (stadig uden at have noget at sammenligne med) om det ikke
var en fordel, at baggrunden ikke var mørk ? Kan vi få den at se i original
/ ubehandlet udgave ?

ab

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 18-07-04 13:16

> Det billede kan de li' - folk vil ha' action om så det er
> en and, bare der er action.. hmm, jeg syns de andre
> var bedre.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283551

Action er altid fedt, men jeg synes også de andre er gode, de har et helt
specielt look som jeg er helt tosset med. Men de er ikke sådan
sammenlignelige i mine øjne, kan selvfølgelig være, at jeg bare er mærkelig

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-04 13:30

"Thomas Pedersen"
> [...]
> specielt look som jeg er helt tosset med. Men de er ikke sådan
> sammenlignelige i mine øjne, kan selvfølgelig være, at jeg bare er mærkelig

Ja det må være det - Men de er jo charmerende de halvskallede ællinger
....Burde du ikke være ude og tage billeder... Nårh nej.. høhø -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 18-07-04 14:06

> "Thomas Pedersen"

> Ja det må være det - Men de er jo charmerende de halvskallede ællinger
> ...Burde du ikke være ude og tage billeder... Nårh nej.. høhø -max-

Øv, det er unfair når du driller, det ender jo bare med, at jeg kunne finde
på at købe et kamera igen Jo, jeg burde stjæle mit gamle digicam tilbage
fra min bror og tage de onde fuglebilleder
Hygge herfra, nu skal der vist ses lidt TdF
Thomas

Fra : Per O.

Dato : 18-07-04 16:24

-max- wrote:
> Det billede kan de li' - folk vil ha' action om så det er
> en and, bare der er action.. hmm, jeg syns de andre
> var bedre.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1283551

Meget flot billede.

Per O.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 16:36

-max- wrote:

> Det billede kan de li' - folk vil ha' action om så det er
> en and, bare der er action.. hmm, jeg syns de andre
> var bedre..

Hmmm... dette billede har den kvalitet, at lyset er specielt godt,
og det er der nok også mange andre som synes.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen