Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugt digitalkamera
Fra : Mulder

Dato : 18-07-04 08:33

Hej!
Jeg er lystfisker, og har gennem den sidste tid overvejet at anskaffe mig et
digital kamera, dog syntes jeg kamera junglen derude er uigennemtrængelig og
uoverskuelig - For slet ikke at tale om brugt markedet via DBA.dk puha, der
er mange muligheder!

Jeg tænkte så .... hvorfor ikke smide et indlæg herinde hos alle jeg foto
intusiaster - Om nogen, ved i jo nok hvad jeg skal bruge mine surt opbragte
spareskillinger på.
Efter jeg selv har kigget i dba. er jeg kommet frem til, at jeg vil bruge
1000 - 1300 kr for et brugt digital kamera, men hvilket kamera skal jeg
vælge?
Brug gerne dette link, så ryger i direkte til den blå avis brugtbørs med
digitale kamera'er. På forhånd tak

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=20220

MVH Christian

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 18-07-04 09:23

Mulder wrote:
> Efter jeg selv har kigget i dba. er jeg kommet frem til, at jeg vil
> bruge 1000 - 1300 kr for et brugt digital kamera, men hvilket kamera
> skal jeg vælge?
> MVH Christian

Efter en hurtig scanning i dba, er der efter min mening, i den
prisklasse, kun et Canon S 20 i Køge, og prisen kan vel yderligere
forhandles.

M.v.h
Niels

Fra : Mulder

Dato : 18-07-04 09:40

Hej Niels - Må jeg spørge dig hvad du bygger dit valg på. Er Canon = med
kvalitet ?
Er lige den serie (Canon S 20)et kvalitetsprodukt ?
Kan det kamera zoome´ind og ud ?
Hvad kostede det fra nypris ?
Hvornår kom S 20 på markedet ?

Håber du kan besvare et par af spørgsmålene. Tak
MVH Christian

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 18-07-04 10:44

Mulder wrote:
> Hej Niels - Må jeg spørge dig hvad du bygger dit valg på. Er Canon =
> med kvalitet ?
Ja, og hvis du kigger tilbage i gruppen, evt. via Google, vil du se at
Canon bliver foretrukket af mange.

> Er lige den serie (Canon S 20)et kvalitetsprodukt ?
Canon S serien ligger imellem A- serien og G-serien

> Kan det kamera zoome´ind og ud ?
Læs mere om kameraet her
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Canon/canon_s20.asp

> Hvad kostede det fra nypris ?
Vel et pænt stykke over kr. 4000,- her i DK

> Hvornår kom S 20 på markedet ?
2000

M.v.h
Niels
Der har fortrudt at jeg købte Olympus istedet for Canon