Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
brugsvejledning Powershot A 75
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 16-07-04 21:59

Vil høre, om der er nogen, der ligger inde med en manual til Canon powershot
A 75 på enten dansk eller engelsk? Jeg fik kun en tysk med, da jeg købte
kameraet, og den er desværre bortkommet.
Vil helst have en "rigtig" manual, da jeg ikke har mulighed for at printe
evt. downloads ud (men vil da gerne vide, om manualen evt. findes på
nettet -har søgt, men kan ikke finde den)
På forhånd tak.

Venlig hilsen
Henrik L. Sørensen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-07-04 22:06
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 16-07-04 22:11

Det var da dejlig hurtigt! Tak for hjælpen -må prøve at få den printet ud
ved venners hjælp!

Henrik L. Sørensen
"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> Den kan downloades på www.powershot.com

http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadSearchResultsAct&key
word=a75&Submit.x=22&Submit.y=8

Fra : Ole Helms

Dato : 16-07-04 23:50

On Fri, 16 Jul 2004 23:10:37 +0200, "Henrik Lumholdt Sørensen"
<Henriklumholdt@hotmail.com> skrev:

>Det var da dejlig hurtigt! Tak for hjælpen -må prøve at få den printet ud
>ved venners hjælp!

Canon er desværre begyndt at bruge et fælt stort vandmærke ("COPY") i
udskriften i deres pdf-manualer.
Måske får du større glæde af at hente webmanualen ned med en
offlinebrowser og så enten brænde den på en cd eller udskrive den?
http://web.canon.jp/Imaging/psa75/index-e.html

--
Venligst
Ole Helms