Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Fuji FinePix s5000
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 16-07-04 17:38

Er der nogen der ved om der findes eller har en manual på dansk til
ovennævnte kamera ???

Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 16-07-04 17:54

Der findes en "lille" oversættelse, som Fuji sælger for 250,- + moms

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 16-07-04 20:24

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@mail.dk> wrote in message
> Der findes en "lille" oversættelse, som Fuji sælger for 250,- + moms
>
> --
>

> /Kenneth Koustrup

Ja de er dygtige hos Fuji - er de *gggggg*

/Arne

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-07-04 20:48

Arne Rasmussen wrote:
> Ja de er dygtige hos Fuji - er de *gggggg*

Ja, jeg taler da ofte med 2-3 ansatte hos Fuji, og får altid en meget
professionel og høflig betjening, også når man ringer til en konsulent
kl. 20 om aftenen med et problem.

M.v.h
Niels

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 16-07-04 22:00

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> wrote in message

> Ja, jeg taler da ofte med 2-3 ansatte hos Fuji, og får altid en meget
> professionel og høflig betjening, også når man ringer til en konsulent
> [...]

Jeg ikke et sekund i tvivl om at det er dygtige og kompetente medarbejdere
Fuji har - synes bare det er lidt "mærkeligt" at man skal betale for at få
en oversættelse af en manual til et kamera man har købt og betalt - jeg
kunne forstå hvis det var et 3-parts firma der havde lavet oversættelsen -
synes lissom det hører med til god service fra Fuji Danmark at levere en
sådan kvit og frit - men der er jo mange menninger om mange ting

Mvh
Arne

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-07-04 22:06

Arne Rasmussen wrote:
> [...]
> der havde lavet oversættelsen - synes lissom det hører med til god
> service fra Fuji Danmark at levere en sådan kvit og frit - men der er

Du har ikke fortalt os om du har købt dit kamera i Danmark?

M.v.h
Niels

Fra : Pico

Dato : 16-07-04 22:15

Niels Jacobsen wrote:
> Arne Rasmussen wrote:
> - synes bare det er lidt "mærkeligt" at man
>
> Du har ikke fortalt os om du har købt dit kamera i Danmark?

Det har han ikke for så havde han en dansk manual.
Jeg synes det er i orden at købe sit hapengut hvor man finder det er
mest fordelagtigt, men jeg synes det er for dårligt bagefter at brokke
sig over at et dansk firma ikke vil forære ting væk
Pico

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 17-07-04 05:09

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> mest fordelagtigt, men jeg synes det er for dårligt bagefter at brokke
> sig over at et dansk firma ikke vil forære ting væk

Hmmmmm - ja se det kan der jo være noget om - Nå så må jeg jo finde en
af andre kanaler - hvis jeg skal give 250 kr for en maual ...så er det 10%
af kameraet pris - så hellere stave mig igennem den tyske

Mvh
Arne

Fra : Pophaar

Dato : 17-07-04 09:33

Ja, de jyder...

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 17-07-04 05:08

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-07-04 08:13

[snip]
> [...]
> finde en af andre kanaler - hvis jeg skal give 250 kr for en maual
> ...så er det 10% af kameraet pris - så hellere stave mig igennem den

den engelske ligger til fri hentning flere steder på nettet.
Da jeg i sin tid købte mit kamera fra nomatica fik jeg den også med på
en ekstra cdrom.

MVH
Kim Schulz