Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon IXUS 500
Fra : Peter Jensen

Dato : 08-07-04 17:31

Hej,

Nogle som ved hvor jeg kan hente manualen (user guide) til Canon IXUS 500 ?
Det skal være på Dansk eller Engelsk. Man må da kunne downloade den ?

Fra : Peer

Dato : 08-07-04 17:48

Det kan du her =>
http://www.canon.ca/english/index-customersupport.asp?pid=271

Peer

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-07-04 21:29

Peer skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Helt korrekt - man skal så bare lige huske på at modellen hedder ikke
Ixus i USA, så det er i stedet Powershot S500 - men det er samme kamera.

Den danske manual sidder Canon Danmark på rettighederne til - og de vil
ikke udlevere den gratis - men den kan købes hos enhver fotohandler, der
gerne skaffer den til omkring 500 kr.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 09-07-04 09:36

> Den danske manual sidder Canon Danmark på rettighederne til - og de vil
> ikke udlevere den gratis - men den kan købes hos enhver fotohandler, der
> gerne skaffer den til omkring 500 kr.

Kr. 500,- !?!?

De er ikke kede af det

Mvh.

Mads

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-07-04 09:58

Mads Jakobsen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Cirka - jeg kender ikke den nøjagtige pris - jeg har bare hørt, at det
ligger deromkring.

Det er noget med at Canon Danmark selv står for oversættelse og trykning
af den danske manual - og så er der vel ikke noget underligt i at de
ikke vil forære den væk til dem, der har købt kameraet udenom Canon
Danmark.....