Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra fabrikken i Ålborg
Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 22:23

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3086

Fra en af de seneste fotosessions

/Rene

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 22:54

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3089

glemte lige denne hører også med til den serie!

/Rene

Fra : Q

Dato : 08-07-04 00:13

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3089
>
> glemte lige denne hører også med til den serie!
>
> /Rene

Af ren nysgerrighed.. Hvor i Aalborg har du taget disse billeder?

Synes ikke lige umiddelbart at der er så mange forladte fabriksbygninger i
området

/peter

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 11-07-04 09:13

Hej Peter

> Af ren nysgerrighed.. Hvor i Aalborg har du taget disse billeder?
>
> Synes ikke lige umiddelbart at der er så mange forladte fabriksbygninger i
> området

Det ligner noget fra den gamle Briketfabrik i Moseby ved Kaas.

mvh. Ulf

Fra : Jens Hansen

Dato : 13-07-04 12:29

Hej Ulf

Jeg ved at billederne er taget i den gamle briketfabrik. Skal selv derop
lørdag, hvis der ikke blæser en halv pelikan.

Mvh
Jens Hansen

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 13-07-04 14:19

fjern xyz hvis du vil sende mig en mail faldt i søvn over tastaturet og fik
skrevet:

> Hej Ulf
>
> Jeg ved at billederne er taget i den gamle briketfabrik. Skal selv derop
> lørdag, hvis der ikke blæser en halv pelikan.

Hvor spørger i om lov til den slags?
Eller vader i bare derind og så accepterer hvad det nu evt. måtte få af
konsekvenser?

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

"I don't leave messages. If i wan't to talk to a machine i got a VCR!"
-- Kelly Bishop as Emily Gilmore in 'Gilmore Girls'

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-07-04 17:16

On Tue, 13 Jul 2004 15:19:07 +0200, Henrik Bøgh
<henrik@lagengymnastik.dk> wrote:

Hej Henrik

>Hvor spørger i om lov til den slags?
>Eller vader i bare derind og så accepterer hvad det nu evt. måtte få af
>konsekvenser?

Jeg ved det ikke, men man skal passe på, dem fra Moseby er ikke nogen
man spøger med

Det siges man mister sine hjulkapsler, hvis man kører stille gennem
byen
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Deaster

Dato : 13-07-04 21:03

Henrik Bøgh wrote:

> [...]
> og fik skrevet:

> Hvor spørger i om lov til den slags?
> Eller vader i bare derind og så accepterer hvad det nu evt. måtte få

Ulf må vist hellere svare på det spørgsmål.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 13-07-04 21:32

On 13 Jul 2004 20:03:21 GMT, "Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote:

Hej Deaster

>Ulf må vist hellere svare på det spørgsmål.

Ved slet ikke noget om det, der er nok ca. 25 km mellem Aalborg og
Moseby, og har bare hørt rygter om at dem fra Moseby er nogen man skal
holde sig fra

Fra : Kristian

Dato : 13-07-04 21:56

Hej !

> [...]
>
> Ved slet ikke noget om det, der er nok ca. 25 km mellem Aalborg og
> Moseby, og har bare hørt rygter om at dem fra Moseby er nogen man skal

Så slemt er det nu heller ikke
Men briket fabrikken er absolut ikke et ufarligt sted at opholde sig.
Der _ER_ adgang forbudt for uvedkommende, og har været det længe.
Og opsynsmanden (Poul) har det med at blive alvorligt sur, hvis man
overtræder forbudet. !!

Men ring evt. til ham :
Poul Knudsen
Pilevej 1 9490 Pandrup
98240372

Mvh
Kristian,
(en af dem fra Moseby)

Fra : Jens Hansen

Dato : 14-07-04 10:19

Snakkede med en, der havde der oppe for nylig. Han tilrådede diskret
parkering og diskret optræden, så gik det nok.

Men sådan som vejret ser ud på lørdag bliver det nok de andre lokationer,
der må holde for for mit vedkommende.

Mvh

Jens