Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gør klar til næste uge!
Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-07-04 16:55

Gør klar til endnu en spændende kameradebat!

Nu er der igen digicam på tilbud i Aldi i næste uge...

Claus

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 07-07-04 18:10

> Gør klar til endnu en spændende kameradebat!
> Nu er der igen digicam på tilbud i Aldi i næste uge...
> Claus

Kanon - så vågner gruppen til dåd igen.
/Jens

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 07-07-04 18:17

> Gør klar til endnu en spændende kameradebat!
> Nu er der igen digicam på tilbud i Aldi i næste uge...
> Claus

Hvis det er det der er til salg under ALDI Aktuelt
http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

så synes jeg nu ikke det ligner noget vildt godt tilbud - men det ligner det
her
http://www.toshiba.com/taisisd/dsc/products/5millionpixel/pdr5300.shtml

/Jens

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-07-04 18:35

På ejendommeligvis fremsatte Jens@dtext.news.tele.dk følgende påstand:

> så synes jeg nu ikke det ligner noget vildt godt tilbud - men det

Du tyvstarter debatten!

Claus

Fra : Erik W.

Dato : 07-07-04 21:53

"Claus Tersgov" skrev i news:cchc72$s1m$1@news.cybercity.dk...

> Du tyvstarter debatten!

Bare rolig debatten vil køre næste uge. Helt som om denne tråd aldrig havde
eksisteret

Mvh Erik

Som ellers ikke har noget imod Noob-spørgsmål. Noobs kommer ind fordi de har
et konkret spørgsmål og de hverken kan eller vil overskue gamle tråde for
lignende spørgsmål. En lille procentdel af nytilkommerne bliver hængende og
er med til at holde NG'en igang, - højest sansynligt dem som er blevet
svaret ordentligt på deres første post. Uden nybegyndere og uden nogen til
at behandle dem ordentligt, ville gruppen hurtigt dø ud.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-07-04 18:44

Jens@dtext.news.tele.dk skrev:

>så synes jeg nu ikke det ligner noget vildt godt tilbud - men det ligner det
>her
>http://www.toshiba.com/taisisd/dsc/products/5millionpixel/pdr5300.shtml

Tjah, det er da billigere i Aldi, og så større hukommelseskort
f.eks.
--
Knud

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-07-04 07:48

På ejendommeligvis fremsatte Knud Gert Ellentoft følgende påstand:

http://www.toshiba.com/taisisd/dsc/products/5millionpixel/pdr5300.shtml
> Tjah, det er da billigere i Aldi, og så større hukommelseskort
> f.eks.

Og så er det to batterier med. Det er første gang, jeg har set, at et
kamera leveres med to batterier, når man ser på, at det er
specialbatterier.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-04 09:08

Claus Tersgov klamprede følgende på sit tastatur:

> Og så er det to batterier med. Det er første gang, jeg har set, at et
> kamera leveres med to batterier, når man ser på, at det er
> specialbatterier.

For at puste til den "kommende debat"
Det er måske fordi den er en strømsluger
/Carsten

Fra : Anders F

Dato : 10-07-04 13:55

"alsingeren.dk" <spam mig ej snabela privat dot dk> wrote in message

> Claus Tersgov klamprede følgende på sit tastatur:

> For at puste til den "kommende debat"
> Det er måske fordi den er en strømsluger

Det vil jeg nu sige er en ond konklusion på et spinkelt grundlag!
(Omend i hvert fald deres tidligere Ricoh er den onde strømsluger (trash!)

/Anders

Fra : Peer

Dato : 08-07-04 17:13

Er det ikke magen til det her Toshiba =>
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/pdr5300.html ??

Peer

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 09-07-04 14:52

Peer wrote:
> Er det ikke magen til det her Toshiba =>
> http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/pdr5300.html ??
>
> Peer

Så må det dælme være ringe! Tror det er et af de eneste kameraer Steve
har kritiseret

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Olsen

Dato : 09-07-04 22:35

Jamen, hvad er det for et?
-spørger en amatør der er på jagt efter første digikamera.

\Olsen

Fra : Olsen

Dato : 09-07-04 23:43

Olsen wrote:
> Jamen, hvad er det for et?

Fandt selv svaret: Traveler DC-5300

Er testet her:
www.test.de -> oben in der Navigationsleiste "Tests" -> rechts
"Aktionsware Schnelltests" -> aus der Liste "10/2003 Aldi Digitalkamera
im Schnelltest" auswählen.
\Olsen