Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
coolpix 4500 upload problemer
Fra : PER LUND MADSEN

Dato : 07-07-04 13:00

Jeg har det problem at min pc ikke kan finde driver til mit coolpix 4500.
NikonView 5 vers 5.1.1 er installeret, styresystem er win2000. Der står på
cdrom'en at det er vigtigt at den er i drevet første gang man sætter
kameraet i usb porten. Dette er ikke opfyldt, da kameraet blev sat i og
tændt før programmet blev installeret, men det kan vel ikke have "ødelagt"
mulighederne for at installere korrekt senere? Har også forsøgt at
registrere hos Nikon support website, men kan ikke logge ind på trods af
korrekt serienummer, passwords mv.
Nogle gode råd?

Hilsen
Per

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 07-07-04 13:21

On Wed, 7 Jul 2004 14:00:22 +0200, "PER LUND MADSEN"
<violinfan@mail.dk> wrote:

> [...]
>mulighederne for at installere korrekt senere? Har også forsøgt at
>registrere hos Nikon support website, men kan ikke logge ind på trods af

Prøv at afinstallere driveren og geninstallere den med som angivet i
vejledningen- det plejer at hjælpe.