Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mine Skud fra samme session
Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 17:53

Jeg vil da også gerne ha lidt "konstruktiv" kritik af samme skuffe som Renés
kanon billeder udsættes for ...taget på samme session...indtil videre har
jeg kun af en model...tak, for kigget....
http://www.pinknippon.dk/Victoria2/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 18:05

Martin Gleit wrote:
> [...]
> kanon billeder udsættes for ...taget på samme session...indtil videre har
> jeg kun af en model...tak, for kigget....

Ihvertfald er de knap så humørødelæggende som Renés..

Jeg kan særligt godt lide billederne med den gule top.. farver er
nemlig dejligt

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Michael Holm

Dato : 06-07-04 18:51

Hvad er det for nogle "sessions" ? - Kan man komme med?

--Michael

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 19:45

Det kommer lidt an på hvilke type billeder du laver og hvor engageret du er
i at blive bedre som fotograf.

/Rene

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-04 18:56

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da også gerne ha lidt "konstruktiv" kritik af samme skuffe som
Renés
> kanon billeder udsættes for

Jeg ved ikke, hvor konstruktiv min kritik er, men jeg finder billeder af
unge piger med kunstige attributter i kunstige miljøer uendeligt kedelige -
sorry. Din teknik er meget fin, men billederne siger mig ikke en sk*d. Nada.
Zilch.

Hvorfor denne besættelse af modelbilleder med unge piger? Snakker vi ikke
blot om stuerene onaniobjekter, hvis jeg nu skal være provokerende? Hvis jeg
har lyst til at se på dén slags unge piger i mere eller mindre udfordrende
stillinger, så foretrækker jeg sgu' den ægte vare, dvs. ægte porno eller
skinbarlig virkelighed.

Jeg elsker at se billeder af "rigtige" mennesker i "rigtige" miljøer. Dét
kan jeg forholde mig til - ikke det der prætentiøse såkaldt "kunstneriske"
p*s med halvdårligt skjulte motiver, der dybest set blot skal tilfredsstille
mændenes voyur-instinkt og pigernes ekshibitionistiske tendenser. Skæg for
sig og snot for sig.

Tag mig ikke alt for ilde op - jeg har bare set nok nu.

Duck and away...

--
-Jens B.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 06-07-04 19:48

> [...]
> stillinger, så foretrækker jeg sgu' den ægte vare, dvs. ægte porno eller

-der er heller ikke nogen af billederne, hvor hun ser glad ud. Hun virker jo
skræmt.

Bo //

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-07-04 21:20

>[...] jeg finder billeder af unge piger med kunstige attributter i
>kunstige miljøer uendeligt kedelige - [...]

Enig - også i det jeg har klippet væk. Jeg har det med sådanne fotos
ligesom med musikvideoer: Genren blomstrer vedholdende, både på
producent- og forbrugersiden. Altså må en masse mennesker have glæde
af den. Fint nok. Så jeg bruger bare min tid og opmærksomhed på noget
andet.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 22:50

Hej Jens B..

Da jeg ikke opfatter dit indlæg som en provokation men som din faktiske
holdning vil jeg da godt lige knytte et par kommentarer dertil...fint
nok...billederne er ikke noget for dig...du foretrækker fotos af måger og
mælkebøtter eller hva ved jeg...behøver vel ikke bruge tid på at forklare
hvorfor jeg synes denne slags billeder er fede...men jeg har da en grund til
det lige som du har en grund til at fotografere dine kæledyr...at du
foretækker "rigtige mennesker i rigtige situationer" er fint med mig...men
det er jo ikke reportage fotografi det her...er lige som dumt som dem der
siger at de aldrig har set "sådanne piger i en gammel bygning tøh hø"...
at du opfatter billederne pornografisk forstår jeg tilgengæld ikke en pind
af...billederne fremvist her er da på ingen måde vovede, viser nøgenhed,
kønsdele eller noget i den stil...."kunsige" det ene og kunstige det
andet...godav do...tror bare du er alt for gammel...kan da også kun være
derfor du bliver opstemt over dem...slutteligt kunne jeg da godt tænke mig
at se hvilken slags billeder du selv laver...tak for kommentaren...martin

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 23:21

Martin Gleit wrote:
> [...]
> af...billederne fremvist her er da på ingen måde vovede, viser nøgenhed,

Hey, nu behøver jeg vist ikke nævne hvilken fotograf det var
der startede det her "jeg er bedre end alle andre fordi jeg kan
fremstille et billed i photoshop"-ræs, det var sgu ikke os
der fotograferer disse opstillede situationer.. ;)

Jeg vil nu være uenig med Jens i det seksuelle.. fordi jeg
kommer ikke til at tænke på noget seksuelt når jeg ser dystre,
mørke, kedelige og deprimerende billeder af modeller der ofte har
ansigtsudtryk der antyder at det nok er et spørgsmål om tid før
de hopper ud foran et tog.

> derfor du bliver opstemt over dem...slutteligt kunne jeg da godt tænke mig
> at se hvilken slags billeder du selv laver...tak for kommentaren...martin

Nu er jeg ikke Jens, men jeg foretrækker personligt mindre kunstige
billeder, med mere lys/liv/sjov/hygge i, såsom:
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Beer/PICT0932.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Katte/LilleMis/PICT1377.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Natur/PICT6691.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Natur/PICT6789.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Katte/Bissemisserne3/IMG_3496.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Katte/Bissemisserne3/IMG_3491.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Katte/Bissemisserne2/PICT7227.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Dyr/PICT0260.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Diverse/PICT2839.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Storbysnask/PICT19938.JPG
http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Rod/PICT5195.JPG
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-07/2004-07-06/CRW_5750.jpg
(kommentarer er ganske velkomne hvis de er saglige)

Da der udelukkede er tale om situationsbilleder er det dog sikkert
ikke noget for dig...
Måske er det bare fordi jeg har fået gråt hår jeg synes de billeder
er gode, men en ting er sikker, de er ikke ensformige!

// Hans, amatørfotograf af værste skuffe
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 23:31

> [...]
> Måske er det bare fordi jeg har fået gråt hår jeg synes de billeder
> er gode, men en ting er sikker, de er ikke ensformige!

Oh shit Hans...du må da vist ha et par stykker af dem (de grå hår altså)...
ellers fine kæledyr du har dig der...og sikke en utrolig billedæstetisk
oplevelse for alle os andre der også elsker pelsdyr lige så højt som
du...har du også en frimærkesamling?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 23:34

Martin Gleit wrote:
> [...]
> ellers fine kæledyr du har dig der...og sikke en utrolig billedæstetisk
> oplevelse for alle os andre der også elsker pelsdyr lige så højt som

Nej desværre, men jeg brygger mit eget øl.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-04 23:44

> Nej desværre, men jeg brygger mit eget øl.

Så er Martin og René stået helt af. De drikker nok Budweisser, Corona eller
færdigblandede vodkadrikke

--
-Jens B.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 14:49

Tjaaa ... smag og behag ... disse billeder du henviser links til, ligner de
15.000 andre dårligt eksponerede tilfældige skud der FLYDER forfejlet rundt
på det site der desværre har misbrugt navnet FOTOkritik.
For mig og se er der intet andet end tilfældige registreringer der hører
hjemme i familiealbummet. Hvofor skal vi andre belemres med sådanne skud ?
Hvorfor laver du ikke en hjemmeside du kalder "Per Jensens og familiens
private fotoalbum". Er der så folk der har brug for at se den slags alm.
hverdags billeder som vi andre kan se hos vores bedstemødre og forældre,
jamen så kan de klikke ind på dit dertil oprettede site og sige ....
Neeeeeej hvor bor familien "Jensen" dog dejligt, og de drikker øl og spiser
bøf .... og de har minsandten også en kat ... neeeeej hvor den sød. .....
Ellers tak du, lad mig få noget kunstfotografi ala Martin Gleits billeder,
det er sgu da mere interesant end noget vi alle ser konstant til dagligt.!!
Du går vel heller ikke på en kunst udstilling og ser fru Jensens opskrifter
om dansk bøf med bløde løg indrammet og foreviget vel ? Du forventer sgu da
når du betaler den uhørte pris af ca. 60-8* af dine surt opsparede penge på
f.eks Brandts klædefabrik, at se noget du ikke ser hverdag ?? Ellers kunne
du jo ligeså godt spare de penge ikke ?? Hvorfor ikke bare nyde at der er
nogen der gider gøre lidt mere ved tingene end bare at trykke på knappen når
ølkrusene eller kaffekoppen er tom ?

/Rene

Her er linksne til de billeder der fik mit pis i kog by the way !

Nu er jeg ikke Jens, men jeg foretrækker personligt mindre kunstige
> billeder, med mere lys/liv/sjov/hygge i, såsom:
> [...]

Trist

Fra : Tommy Jensen

Dato : 07-07-04 22:12

On Wed, 7 Jul 2004 15:48:58 +0200, "Rene Asmussen" <ross@co0ol.dk>
wrote:

>For mig og se er der intet andet end tilfældige registreringer der hører
>hjemme i familiealbummet. Hvofor skal vi andre belemres med sådanne skud ?

Man fristes jo så til at spørge hvorfor vi andre skal belemres med
dine dystre billeder?

Det er et frit land, hvis du ikke gider se på billeder fra
famliealbummet så lad dog være med at kigge.

MVH Tommy

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 22:24

Hejsa Tommy!

Det er svært at undgå kedelige familie skud, de er jo overalt på de danske
sites, heldigvis ikke på www.imageratingelite.dk og www.photoinspiration.dk
.... gud ske tak og lov for det!

/Rene

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-07-04 07:52

Rene Asmussen wrote:
> Tjaaa ... smag og behag ... disse billeder du henviser links til, ligner de
> 15.000 andre dårligt eksponerede tilfældige skud der FLYDER forfejlet rundt
> på det site der desværre har misbrugt navnet FOTOkritik.

Siger du ? alle dine billeder er jo undereksponerede

> For mig og se er der intet andet end tilfældige registreringer der hører
> hjemme i familiealbummet. Hvofor skal vi andre belemres med sådanne skud ?

Der er ingen der tvinger dig.

> Neeeeeej hvor bor familien "Jensen" dog dejligt, og de drikker øl og spiser
> bøf .... og de har minsandten også en kat ... neeeeej hvor den sød. .....

Ja, og de tager billeder der ikke kun er mørke og brune...

> Ellers tak du, lad mig få noget kunstfotografi ala Martin Gleits billeder,
> det er sgu da mere interesant end noget vi alle ser konstant til dagligt.!!

Ja, fordi det er jo ikke dagligt at der bliver postet 3-5 links til
en forvirret kælling i en fabriksbygning.

> Her er linksne til de billeder der fik mit pis i kog by the way !
> Trist

Det glæder mig utroligt meget at jeg kunne bringe dit pis i kog.

Nu hvor du er så godt igang med at koge kan du kigge på dette
voldsomme hverdagsagtige billed af forlygten på en BMW.

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-07/2004-07-07/CRW_5931.jpg

// Hans
ps: Du citerer værre end min mor danser tango.

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-07-04 13:05

"Rene Asmussen" <ross@co0ol.dk> wrote in message
> [...]

> Her er linksne til de billeder der fik mit pis i kog by the way !
>
> Nu er jeg ikke Jens, men jeg foretrækker personligt mindre kunstige

Hehe...good one...René, dit fotografiske missinær arbejde er prisværdigt og
tiltrængt men som en kammerat så rigtigt påpegede over for mig, så nytter
det bare ikke noget at begynde en diskussion med folk der bare ikke har
noget indblik i nogen form for kultur og æstetik og ikke kender til andet
end hvad de læser i Se & Hør...derfor er denne diskussion håbløs for det er
to forskellige syn der crasher...I alle tilfælde: Hvis jeg en dag får lyst
til at se spændende frimærkesamling eller billeder af nogle søde børnebørn
går jeg ud fra en af jer står klar med et stykke sandkage og et krus
hjemmebrygget øl? Indtil da vil jeg overveje om jeg (til nogens glæde og
andres fortrydelse) skulle undlade at poste mine
prætentiøse-såkaldt-"kunstneriske"-p*s-halvdårligt-skjulte-pornobilleder
herinde...tak for kaffe...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-07-04 19:31

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message

> [...]
> folk der bare ikke har noget indblik i nogen form for kultur og
> æstetik og ikke kender til andet end hvad de læser i Se &

Det nytter under ingen omstændigheder noget som helst at starte en
diskussion med folk med at pisse dem op og ned ad ryggen. Drop den hånlige
og bedrevidende tone, hvis du vil have dialog.

Det er i øvrigt interessant at du bruger ordet missionær (og i enhver anden
sammenhæng kunne jeg aldrig finde på at påpege din stavning, men når man nu
befinder sig så milehøjt over alle vi andre, såe....) - missionærer er vel
normalt ikke anset for at diskutere for at blive klogere, men for at proppe
egen mening ned i halsen på andre.

I øvrigt indgå der i kulturbegrebet en hel det andet end billedsyn - evnen
til at lytte og udvide sin horisont ved at lære af andre er bestemt heller
ikke dårlig.

vh
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : C.Stensgaard

Dato : 09-07-04 16:02

Ja en smule ydmyghed ville ikke gøre dig skade....

Du er INGEN verdensmester kære Martin Gleit - du får det hele serveret og
tror du kan mænge dig med de gode fordi du lige har fået et plastikkamera at
lege med....Og du er vist dén der meget nemt kan lyde bedrevidende og
prætentiøs.

Du laver vel også fotokunst.....

Arrgghhhh - det er så klasseløst at det er til at brække sig over Gleit.

Igen ydmyghed og lad andre om at bedømme om du er dygtig eller ej ! Jeg tror
du ville få et tiltrængt wakeupcall....

Just a mere hint towards a better life

Phflonk Phflonk

Fra : Martin Gleit

Dato : 09-07-04 19:18

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> [...]
at
> lege med....Og du er vist dén der meget nemt kan lyde bedrevidende og

hej Claus...er du tilbage? vil gøre mit bedste for ikke at virke
bedrevidende og prætentiøs...det er nemlig ikke særlig charmerende...jeg ved
godt det er et udstyrsspørgsmål for dig og at du har en stor taske og nogle
lange objektiver...

> Du laver vel også fotokunst.....

hvad mener du? har jeg sagt det?

> Arrgghhhh - det er så klasseløst at det er til at brække sig over Gleit.
>
> Igen ydmyghed og lad andre om at bedømme om du er dygtig eller ej ! Jeg
> [...]

har jeg udtalt mig om mine egne evner? den eneste der har gjort det af os to
er da vist dig...behøver jeg næppe minde dig om eller hva? har reageret over
at enkelte har kaldt mine billeder for pornografisk og hvad dertil hører og
givet igen af samme skuffe uden intentioner om at fornærme folk mere end man
med rette kunne blive fornærmet over deres kommentarer...men du ved jo
hvordan man reagerer når folk siger ting om ens billeder som man synes er
uretfærdigt...håber snart denne diskussion får en ende...er i al fald slut
fra min side...

Fra : Deaster

Dato : 09-07-04 19:47

Martin Gleit wrote:

Klip en ordentlig røvfuld bundcitering.

Gad vide om det er et optagelseskrav på photoinspiration.dk at man
skider netiketten et stykke, og er komplet håbløs til at citere ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-07-04 16:22

Deaster wrote:
> Gad vide om det er et optagelseskrav på photoinspiration.dk at man
> skider netiketten et stykke, og er komplet håbløs til at citere ?

Jeg tror det er en del af kravet.. så vi kan nok lige så godt give
op

Til gengæld er da der mange herinde der burde have en chance, så jeg
vil - på vejne af dem der har forstået citatteknik - opfordre til at
bruge en halv times tid med at kigge på
http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Eller i det mindste bare 5 minutter på at læse

// Hans, nu med 3 gamle mellemformat-kameraer.
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-07-04 23:31

Martin Gleit skrev:

>at du opfatter billederne pornografisk forstår jeg tilgengæld ikke en pind
>af

Det forstår jeg nu godt.

> [...]
>kønsdele eller noget i den stil...."kunsige" det ene og kunstige det
>andet...godav do...tror bare du er alt for gammel...kan da også kun være

Tjah - eller du for ung ...

Nu sagde jens vist ikke at *han* blev opstemt af dem, bare at de
virker som om de spekulerer i det, hvis jeg læser ham rigtigt ...

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 23:33

tak for redegørelsen Peter...nu står det hele lidt klarere...

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-04 23:41

> at du opfatter billederne pornografisk forstår jeg tilgengæld ikke en pind
> af...billederne fremvist her er da på ingen måde vovede, viser nøgenhed,
> kønsdele eller noget i den stil....

Så ser vi forskelligt på tingene. Hvorfor tager du ikke samme slags billeder
med f.eks. 70-årige bedstemødre uden tænder og middelaldrende, halvfede
mænd? Hvis du ikke selv kan se, at samtlige dine billeder har (kvindelig)
seksualitet som sit bærende og eneste motiv, pakket ind i passende stueren
kulisse, så er du mere naiv/umoden, end jeg egentlig havde forestillet mig.
I så fald bruger du eller dine modeller virkemidler, som du/I ikke engang
selv er bevidste om, og det har jeg lidt svært ved at tro, men det kan
selvfølgelig godt være...

> "kunsige" det ene og kunstige det
> andet...godav do...tror bare du er alt for gammel...

Nå, det var på dét plan, du ønskede at modtage min kritik.

> kan da også kun være
> derfor du bliver opstemt over dem...

Dine kommentarer taler for sig selv.

> slutteligt kunne jeg da godt tænke mig
> at se hvilken slags billeder du selv laver...

Det skal du da være blind for ikke at kunne se. Hvis du ikke har en idé om,
hvor du skal kigge, så får du ikke yderligere hjælp herfra.

Hvorom alting er, så var det ikke mine billeder, der var til debat - det var
dine. Og det på din klare og ganske frivillige opfordring. Husk lige på det.
Jeg gør mig ingen forhåbninger om at skabe kunst eller hvad-ved-jeg. Jeg
hygger mig med en kær hobby, that's it. Kan andre ikke lide mine billeder,
så kan jeg og mine nærmeste heldigvis godt, og det er mere end rigeligt for
mit ambitionsniveau. Derfor kan jeg godt have en holdning til dine og andres
billeder, ik'?

Tag og kig lidt på f.eks. max' billeder med mennesker på. Du når ham ikke
til sokkeholderne som fotograf, da hans billeder stiller store krav til
alder/modenhed, menneskekundskab, empati og intiution - egenskaber, din
billeder er totalt blottede for at have blot antydningen af. De er kolde,
spekulative, prætentiøse, maskinelle og ganske ligegyldige for mig, og så er
de forøvrigt taget 1 mia. gange før og vist i modebranchen, i magasiner med
blød porno, i mandeblade, på smarte gallerier og lignende steder.

Min påstand er, at du laver dine billeder for at vise dem og dit ego frem;
ikke fordi, du elsker at fotografere. Selve promoveringen og den genererede
interesse fra omverdenen driver dig, ikke ønsket om at tilfredsstille dit
eget personlige billedsyn. Hvis du ikke får denne interesse og anerkendelse
fra omverdenen, er dit behov ikke tilfredsstillet. På samme måde elsker dine
modeller at vise sig frem i centrum for opmærksomheden, ikke at indgå som
ubemærket statist i én eller anden kunsterisk sammenhæng.

> tak for kommentaren..

Selv tak. Jeg regnede egentlig med, at du var mere modtagelig for andres
holdninger end din fælle René, men kan se, at jeg tog fejl. Du er herefter
placeret i samme skuffe som René, dvs. nul interesse fra min side.

--
-Jens B.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 14:38

Well put Martin!

/Rene

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 19:35

Hejsa Martin!

Uanset hvad paphovederne i dette kaffedrikkende sørgelige forum måtte sige,
så laver du fede billeder, du har en forståelse for kreative vinkler og
farvesammensætning. Du eksperimenterer og prøver dig frem og opnår derfor
spændende billeder. Mange andre fotografer laver den fejl at tro at der
kommer gode billeder ud af en fandens stor teknisk forståelse for kedelige
blænder og lukketider. Teknik er kun et redskab, det er det endelige billede
der tæller. Derfor er du en af dem der vil nå langt indenfor fotografiet.
Især fordi du tør eksperimentere. Det værste du kan gøre er at tage dette
forum her alvorligt. Du har et naturligt fotografisk talent, og det skal du
ikke ødelægge i dette sørgelige forum.

Så er dit næste spørgsmål nok ... "Jamen Rene, hvad laver du så her" .... he
he og det er du også i din fulde ret til at spørge om. Nogen skal jo tage
den sure tjans og forklare den brogede skare herinde hvad fotografiet
handler om. Det giver en masse tærsk, men det kan simpelthen ikke bringe mit
pis i kog på nogen måder mere. Jeg ved hvad jeg kan, og du ved forhåbenligt
også hvad du kan. Jeg har som sagt tidligere, gang i mange fremtidige
spændende projekter, og du er naturligvis mere end velkommen til at deltage.
Vi i www.visionfoto.dk står ikke tilbage for åbenlyse talenter. Du er også
meget velkommen til at få et gæste galleri på vores side. Din kvalitet
holder!!

Mange gode fotografiske hilsner fra en gammel ræv i forum faget.

Rene Asmussen
www.asmussenfoto.dk

"Just ignore the fools, and watch what they can do with the camera, then
you´ll know the true face of it all"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 20:51

Rene Asmussen wrote:
> den sure tjans og forklare den brogede skare herinde hvad fotografiet
> handler om. Det giver en masse tærsk, men det kan simpelthen ikke bringe mit

Det dér foto, er vel så en slags middel du bruger for at gøre folk i
dårligt humør ?

// Hans, der er i højt humør pga. en lensbaby, sit 300D og et par
// gamle mellemformat-apperater købt for 40kr
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Weasel

Dato : 06-07-04 21:07

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Martin!
>
> Uanset hvad paphovederne i dette kaffedrikkende sørgelige forum måtte
sige,

Rene!

Du er et paphovede. Hvis vi er "kaffedrikkende og sørgelige" så find da for
helvede et andet sted at promovere dine skud.

My 2 cents

Weasel

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 06-07-04 21:54

Rene Asmussen wrote:

> Hejsa Martin!
>
> Uanset hvad paphovederne i dette kaffedrikkende sørgelige forum måtte sige,

Hejsa Rene.

Hvad fanden er det for noget pis at skære alle over en kam herinde?
Jeg klipper lige et svar ind som jeg lige har skrevet til et af dine
andre indlæg hvor du tuder over at ingen herinde roser dine billeder.

"Hmm hvis du ser på de tre-fire gange jeg har kommenteret dine billeder
og ikke din fremtonen her i gruppen, vil du opdage at jeg faktisk har
rost dine billeder og synes godt om det meste af det du laver.

Noget andet er så at du ikke fatter hvordan man begår sig på usenet, jeg
tror ofte det bliver blandet ind i kritikken af dine billeder. Det kan
måske være svært at rose dine billeder, når man er irriteret over den
måde du konsekvent ignorerer regler og etikette, og så er man nok mere
forfalden til at give dine billeder dårlig kritik, selv om det måske
ikke er fortjent."

Dit ovenstående indlæg har netop gjort det endnu sværere at give dine
billeder en fair kritik. Næste gang jeg kigger på dine billeder vil det
nok ligge i baghovedet at "det er jo ham Rene der lige har svinet mig og
alle andre til der har taget det billede..."
Så jeg tror egentlig ikke jeg gider give dig kritik på dine billeder
mere, og jeg vil også forsøge at forbigå dine indlæg i stilhed i
fremtiden - dog forbeholder jeg mig retten til at bryde ind en anden
gang hvis jeg skulle have lyst til det. Så dette er altså ikke et plonk,
men mere et hjertesuk over at en ellers talentfuld fotograf opfører sig
så tåbeligt at det ikke længere er muligt at give en nogenlunde objektiv
og saglig kritik af hans billeder.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 22:26

Hej René..vi er 100 % enige og tak for anerkendelsen...sætter jeg pris
på...sjovt at få at vide at ens billeder ligefrem skulle være pronografiske
hehe...ville være superfedt med et gæstegaleri på visionfoto.dk...er jo
absolut ikke hvem som helst der er derinde kan jeg se...skriver lige til dig
om det senere...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 22:35

Martin Gleit wrote:
> [...]
> absolut ikke hvem som helst der er derinde kan jeg se...skriver lige til dig

Kan i evt. ikke holde jeres bundcitering for jer selv ?

// Hans

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 22:52

> Kan i evt. ikke holde jeres bundcitering for jer selv ?

Jo, hvis du kan skrive "i" med stort, så vi kan forstå hvad du skriver...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 22:57

Martin Gleit wrote:
> Jo, hvis du kan skrive "i" med stort, så vi kan forstå hvad du skriver...

Okay, hvis I lover at holde jeres bundcitering væk skal jeg nok
skrive "i" med stort.

// Hans, der nok ligeså godt kan stoppe med det samme.
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-07-04 23:04

> Okay, hvis I lover at holde jeres bundcitering væk skal jeg nok
> skrive "i" med stort.

det er en aftale..hvis du samtidig holder op med at reklamere for pandekager
i en fotogruppe...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 23:24

Martin Gleit wrote:
> det er en aftale..hvis du samtidig holder op med at reklamere for pandekager
> i en fotogruppe...

I modsætning til bundcitering overhoved min signatur fint
netiketten, så det vil jeg undlade.

FUT: dk.admin.netikette

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 21:52

*lol* ja hvis dine billeder er porno, ville jeg gerne vide hvad dette så er
: www.sexaben.dk

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-07-04 13:10

> *lol* ja hvis dine billeder er porno, ville jeg gerne vide hvad dette så
er
> : www.sexaben.dk

blød erotisk kunst ville være et bud....?

Fra : C.Stensgaard

Dato : 07-07-04 10:34

Det ville være nemmere at give konstruktiv kritik til din billeder, hvis man
havde et filnavn !!!

Der er stor forskel på kvaliteten af billederne, - nogle gode andre mindre
gode. Der er da et par stykker som jeg synes fortjener en kommentar.

Claus

Fra : Per O.

Dato : 07-07-04 11:34

Martin Gleit wrote:
> [...]
> som Renés kanon billeder udsættes for ...taget på samme
> session...indtil videre har jeg kun af en model...tak, for kigget....

Jeg er imponeret. Godt nok er Victoria en meget flot pige, men de billeder
du har lavet af hende gør hende jo næsten guddommelig !! Det er simpelthen
hamrende flot arbejde !

Per O.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 07-07-04 21:53

Enig, hun er flot. Det er første gang jeg ser så flotte billeder af hende!

/Rene

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-07-04 13:07

> Enig, hun er flot. Det er første gang jeg ser så flotte billeder af hende!
>
> /Rene
>

> "Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

Tak skal I have...

Fra : Per O.

Dato : 07-07-04 11:37

Martin Gleit wrote:
> [...]
> som Renés kanon billeder udsættes for ...taget på samme
> session...indtil videre har jeg kun af en model...tak, for kigget....

Glemte lige et spørgsmål: Hvor er billederne taget. Jeg synes det er ret
fede lokaler du har fundet !

Per O.