Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt kamerakøb er forestående.. men hvilket~
Fra : Torsten L

Dato : 06-07-04 04:32

Jeg står og skal have et nyt kamera (Mit nuværende er et Canon
Powershot S30) og jeg har det krav at det skal være kompakt og give
gode billeder. Mit Canon kamera er lige lovligt stor (læs: alt for
klodset) at have med (eks. i byen olign.) og jeg vil gerne kunne tage
en masse point'n'shoot billeder, men jeg vil dog heller ikke have skod
kvalitet ud af det. Jeg er parat til at investere en 4-5000.

Jeg har kigget på Sony DSC T1 og Canon Ixus S430/S500. Jeg vil minimum
have 4mp (ved godt at det i sig selv ikke garanterer kvalitet

Jeg er ikke ret erfaren med indkøb af kameraer, så derfor denne post.

mvh,
//Torsten

Fra : TT

Dato : 06-07-04 09:06

Torsten L wrote:
> [...]
> have 4mp (ved godt at det i sig selv ikke garanterer kvalitet
>
> Jeg er ikke ret erfaren med indkøb af kameraer, så derfor denne post.

Hej Torsten!

Jeg tror, at de 2 Canon-kameraer er det bedste køb! Der er nok ikke den
store forskel på selve kvaliteten på kamera og fotos, men Sony bruger
Memorystick Duo Pro som er temmelig dyr, mens Canon bruger Compact
Flash, der er billige. DSC T1 har heller ingen optisk søger.
Du kan bruge min hjemmeside til at finde anmeldelser med videre.

Venlig hilsen
TT,
TomsFotoguide.dk