Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-765UZ
Fra : Jan Lehmann

Dato : 04-07-04 22:01

Hvor og hvordan finder jeg en DK brugervejledning evt PDF...

--
Med Venlig Hilsen/Regards
Jan Lehmann-Andersen

Fra : Pico

Dato : 04-07-04 22:32

Jan Lehmann wrote:
> Hvor og hvordan finder jeg en DK brugervejledning evt PDF...

Kontakt Olympus, de sælger dig sikkert gerne en.
Pico

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 05-07-04 09:41

"Jan Lehmann" <lehmann-andersen@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor og hvordan finder jeg en DK brugervejledning evt PDF...
> Med Venlig Hilsen/Regards
> Jan Lehmann-Andersen
> 21756033

Jeg købte mit i DK - og der fulgte heller ikke en DK-vejledning med (ej
heller på cd-rommen)
Jeg er derfor ikke sikker på at den er oversat til dk - i det hele taget.
/Jens

Fra : Lars Strange

Dato : 05-07-04 15:14

"Jens@dtext.news.tele.dk" <Skriv_i_gruppen_så@andre_kan_læse_med.dk> skrev i
en meddelelse news:40e9139f$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg købte mit i DK - og der fulgte heller ikke en DK-vejledning med (ej
> heller på cd-rommen)
> Jeg er derfor ikke sikker på at den er oversat til dk - i det hele taget.

Der fulgte dansk manual til mit C760 kamera og da det er næsten identisk med
C765 (eneste forskel er antallet af megapixels så vidt jeg ved) vil jeg tro
at det findes.
Jeg kan faktisk ikke huske om vejledningen dækker begge modeller (er pt.
ikke hjemme og kan se efter).

/Lars