Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nogen der har efaring med canon i9100
Fra : fam. Ager

Dato : 04-07-04 16:56

hej ng..

skal investere i ny printer og har set på canon i9100...
nogen meninger om denne printer efterlyses..

på forhånd tak

torben og marie

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-07-04 17:25

> skal investere i ny printer og har set på canon i9100...
> nogen meninger om denne printer efterlyses..

Med det rigtige papir (Canon Pro); fremragende, exceptionel. Jeg har knapt
så gode erfaringer ved brug af andre papirtyper. Under alle omstændigheder
er den imponerende hurtig.

--
-Jens B.

Fra : Morten Wartou

Dato : 04-07-04 18:03

fam. Ager wrote:
> hej ng..
>
> skal investere i ny printer og har set på canon i9100...
> nogen meninger om denne printer efterlyses..

Den laver glimrende print. De er dog ikke så langtidsholdbare som Epson
Stylus Photo 2100 - langt fra endda. Jeg havde en udskrift fra en 9100
liggende, og den blev forfærdeligt mat og misfarvet efter et par uger i det
fri, mens udskriften fra 2100 efter et halvt år stadig var nærmest perfekt.
Udskrifter skal dog helst slet ikke være i det fri. :) Du kan også kigge på
Canon i9950 - 9100'erens afløser, med mindre dråbestørrelse. Den koster dog
lidt mere end 9100, men hvis du køber den i Tyskland kan du få den for ca.
4.000.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou