Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Odense Zoo
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-07-04 21:31

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-07-04 03:51

"Thomas Pedersen"
> Hejsa gruppe.
>
> Så har jeg forsøgt mig som dyrefotograf i den nærmeste zoologiske have
> Og jeg vil da gerne invitere Jer med på et kig
>
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1271904
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1271878
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1271863
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1271857
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1270393
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1269989
>
> Med venlig hilsen
>
> Thomas Pedersen

Der er flot action i flere af billederne, Thomas! De er
skide godt fanget på dias, et håndværk nogen af os
digigrafer helt har glemt - jeg kan huske, følelsen af
at stå på farvelaboratoriet, med lange strimler med
henholdsvis hvide of sorte frames, med enkelte ind
imellem der så rigtige ud. Du har tjek på det!!)-max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 05-07-04 13:12

> [...]

> henholdsvis hvide of sorte frames, med enkelte ind
> imellem der så rigtige ud. Du har tjek på det!!)-max-

Tak for ordene, Max, jeg er glad for at du kan lide dem. Teknikken sørger nu
for, at eksponeringerne bliver korrekt, jeg har fundet ud af, at
omkring -1/3 EV er at foretrække ved dias, men der er et par enkelte brændte
højlys. Om de så er fra scanningen eller det er diaset der er udbrændt er
jeg ikke helt blevet klog på Men der er selvfølgelig nogle i mellem hvor
man siger, hvad dælen har du lavet der

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-07-04 13:29

"Thomas Pedersen"

> [...]
> jeg ikke helt blevet klog på Men der er selvfølgelig nogle i mellem hvor

Hehe - sidder lige og siger det samme, der var en solstråle så
jeg tog chancen, men damn jeg kom til at stille den +1/3 istedet
for -1/3.. Det dårlige vejr, jeg er ude af form, hehe og jeg var
nede på maven i det våde græs - til hunde ejere vil jeg bare sige
- shit - tag jer dog sammen, tænk på at fugle fotografer skal ligge
der hvor hunden skider, hehe sikke en dejlig dag, tra lala..-max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-07-04 17:59

> [...]
> - shit - tag jer dog sammen, tænk på at fugle fotografer skal ligge
> der hvor hunden skider, hehe sikke en dejlig dag, tra lala..-max-

Hej Max

DET SKREV DU BARE FOR AT JEG SKAL ANGRIBE DIG GRRR

Indrøm

M.V.H.....Benny..

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 02:31

"Benny Mortensen"

> "-max-"
> >

> Hej Max
>
> DET SKREV DU BARE FOR AT JEG SKAL ANGRIBE DIG GRRR
>
> Indrøm
>
> M.V.H.....Benny..

Hehe, ja jeg regnede nok med du fangede den, Benny -
Nu må jeg se om der er kommet billeder ud af det der
var det hele værd, men først skal jeg hænge tøj til tørre.)-max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-04 14:44

> "Benny Mortensen"

> Hehe, ja jeg regnede nok med du fangede den, Benny -
> Nu må jeg se om der er kommet billeder ud af det der
> var det hele værd, men først skal jeg hænge tøj til tørre.)-max-

Hej igen Max

Ja jeg må vist hellere tirre den store lidt, så han kan se rigtigt arrig ud,
så kan jeg tage et billede, og sende det efter dig, så kan du lære lidt
respekt kan du !!!

M.V.H.....Benny..