Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
K: Objektiv, 55 (max100) - 300mm (til Cano~
Fra : Jakob

Dato : 03-07-04 14:43

Objektiv til Canon EOS 300D købes. ca. 55 - 300mm (området må godt være
længere/kortere men højeste brændvidde skal være min. 300mm og laveste min.
100mm.)

Objektivet bør enten væer Canon eller Sigma med USM (el. HSM)

Har du et objektiv af andet mærke (med samme egenskaber) kan det også have
interesse.

Kontakt på...:

gocha_dk(snabela)hotmail(prik)com

Fra : Deaster

Dato : 03-07-04 15:14

Jakob wrote:

> [...]
>
> Objektivet bør enten væer Canon eller Sigma med USM (el. HSM)
>
> Har du et objektiv af andet mærke (med samme egenskaber) kan det også

Hvor mange andre salg/køb annoncer har du ser herinde ? Gad vide
hvorfor det kan være.

PS.
Dette er ikke en markedsgruppe.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-07-04 15:19

Jakob skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Så er du gået lidt galt i byen, da køb/salg/býtte IKKE må foregå i denne
gruppe.

Prøv i stedet i news:dk.marked.privat.foto hvor dit indlæg hører hjemme.

Læs evt på www.usenet.dk hvad de forskellige grupper er beregnet til.

Fut er sat til dk.admin.netinette

Jan