Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital kamere
Fra : KsK

Dato : 29-06-04 21:33

hejsa skal ud og købe digital kamere til omkring 10.000 kr så vil jeg lige
høre nogle gode forslag ha set på et nikon d70

ksk

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 29-06-04 22:09

"KsK" <kskc2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa skal ud og købe digital kamere til omkring 10.000 kr så vil jeg lige
> høre nogle gode forslag ha set på et nikon d70

Det er nærmest umuligt at komme med kvalificerede forslag, uden oplysninger
om hvad du skal bruge det til. Prøv og brug lidt tid på at beskrive hvad
dit formål med kameaet er, hvad har du haft før o.s.v. Du får meget bedre
rådgivning, hvis du har dit forarbejde i orden.
Mvh
Kenneth

Fra : KsK

Dato : 29-06-04 22:32

jeg ha brugt det til ren hobby men vil gå lidt mere seriøs ind i foto
verden og brug det til portræt og landskab ja stort set alt er bliv lidt
hug nå jeg find alle de flotte billede her på nette
jeg er ren amatør med lidt trang til at bliv lidt god men ønske ikke at
skift ved 6 mrd så kan jeg ligeså godt købe noget kram fra start af
KsK

Fra : Simon Nielsen

Dato : 29-06-04 23:19

"KsK" <kskc2@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> jeg er ren amatør med lidt trang til at bliv lidt god men ønske ikke at
> skift ved 6 mrd så kan jeg ligeså godt købe noget kram fra start af

Jamen et Nikon D70 er da et godt valg, det er let, lille og tager gode
billeder, og så har du jo muligheden for at udskifte objektiverne, jeg kan
ikke se at det skulle være et dårligt valg.

Mvh
Simon

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-04 08:28

Simon Nielsen wrote:
> Jamen et Nikon D70 er da et godt valg, det er let, lille og tager gode
> billeder, og så har du jo muligheden for at udskifte objektiverne, jeg kan
> ikke se at det skulle være et dårligt valg.

Kun hvis man tror at man ikke behøver købe mere end et kit... fordi
der går ikke lang tid før man får "behov" for noget tilbehør..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Helge Olsen

Dato : 30-06-04 14:20

> Kun hvis man tror at man ikke behøver købe mere end et kit... fordi
> der går ikke lang tid før man får "behov" for noget tilbehør..

Hehe, det gjelder forsåvidt også digital kompakt. Jeg har brukt mer på
tilbehør enn det kameraet kostet, og har fortsatt igjen vidvinkel- og
telekonverter på listen. Har så langt brukt 700 nok på billige filtere (ND,
polarisering og UV som linsebeskytter), 1000 på strømforsyning og noen
batterisett, 1000 på veske og stativ, 2000 på ekstra minnekort. Når jeg
kjøpte trodde jeg at jeg skulle klare meg med kamera og et 128 mb kort. Akk
akk, gadgetfaktoren er høy innen foto :)

/Helge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-04 14:15

"KsK" <kskc2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa skal ud og købe digital kamere til omkring 10.000 kr så vil jeg lige
> høre nogle gode forslag ha set på et nikon d70
>
> ksk

Hej KsK

Det ville være et glimrende valg af hus. Dertil kommer jo så investeringen
i optikker, men det afhænger jo så af, hvordan du prioriterer rækkefølgen.
Det bliver jo nok de små først, og så nogle større brændvidder senere.

M.V.H.....Benny..

Fra : Lars Arnbak

Dato : 02-07-04 14:27

Benny Mortensen wrote:
> [...]
> i optikker, men det afhænger jo så af, hvordan du prioriterer rækkefølgen.
> Det bliver jo nok de små først, og så nogle større brændvidder senere.

Foreslåes kan også et Canon EOS 300D, der passer også resten af Canons
EF optik serie til. Det tager framragende billeder.

Mvh Lars