Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad synes i om dette propaganda billede ?
Fra : Rene Asmussen

Dato : 29-06-04 00:23

Fra : O. Hansen

Dato : 29-06-04 06:49

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> wrote in message
news:cbq97s$86j$1@news.cybercity.dk...
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2937

Et rigtig ulækkert billede.
/Ove

Fra : Christian Grüner

Dato : 29-06-04 07:58

Rene Asmussen wrote:
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2937

Skræmmende!

Fra : Alex W

Dato : 29-06-04 10:05

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
news:cbq97s$86j$1@news.cybercity.dk...
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2937

Billedet virker fuldstændig uvirkeligt på mig.
Ideen er god .. fint der er så lidt realisme i billedet... og det er så
kunstigt (opstillingen) .. ellers kunne det være et skræmmende billede ...

/Alex W

Fra : 2rb1

Dato : 29-06-04 11:53

Tjaaaa....... jeg har ikke lige en mening om dette billede, men har lagt
mærke til noget andet....
Dette og mange andre billeder vader i 5 taller.. 5 ud af 5 mulige... dvs. at
det kan ikke gøres bedre. Det er den højeste karakter og den kan ikke
overgåes. Med alle de 5 taller må den pågældende Hp. enten være topscorer i
skulderklap, enda topscorer i skulderklap uden sidestykke - eller så må
verdens absolut, uden sidestykke, bedste fotografer befinde sig derinde.
Selv billeder af teknisk ringe værdi får 5 taller. Portrætter for 5
taller..... ja alle får sq næsten 5 taller ;0)

Fra : Christian Grüner

Dato : 29-06-04 13:29

2rb1 wrote:

> [...]
> Selv billeder af teknisk ringe værdi får 5 taller. Portrætter for 5
> taller..... ja alle får sq næsten 5 taller ;0)

Problemet er vel også at en 5 skala er alt for uspræcis....

Fra : Jimmy

Dato : 29-06-04 15:33

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Selv billeder af teknisk ringe værdi får 5 taller. Portrætter for 5
> taller..... ja alle får sq næsten 5 taller ;0)

Jamen det forklares måske med, at det skal ses på en 13-skala. ;0)

Fra : 2rb1

Dato : 29-06-04 17:42

Ahhhh..... 5 ud af 13... så passer det bedre.... jeg tager alt om
skulderklap tilbage

Fra : Jimmy

Dato : 29-06-04 15:32

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=2937

Sinead O´connor i slåbrok med åben mund...
Bizar grænsende til perverst.

Fra : hanzen

Dato : 29-06-04 19:24

"Jimmy" <exlex@bingosoft.org> skrev i en meddelelse
> "Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sinead O´connor i slåbrok med åben mund...
> Bizar grænsende til perverst.

Slåbrok med åben mund?
Det er perverst.
--
hilzen
hanzen

Rygning forkorter cigaretterne.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-06-04 22:22

På ejendommeligvis fremsatte hanzen følgende påstand:

> Slåbrok med åben mund?
> Det er perverst.

Ja, hun skulle have lukket munden og åbnet slåbrokken

Claus