Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt funktioner skal udnyttes
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 27-06-04 08:24

Hejsa

Jeg har lige fået mig et nyt digital-kamera - et Konica Minolta Z-2 -
som jeg på anden-dagen stadig er tilfreds med ;)

Link: http://makeashorterlink.com/?G36F218A8

I må i øvrigt meget gerne kommentere købet, selvom I selvfølgelig ikke
kender mine behov.

I forhold til mit gamle digital kamera (en ældre HP sag), er der en
del nye funktioner, som bl.a. manuel indstillinger af blænde osv.

Jeg har naturligvis tæsket igennem manualen, men det beskriver mere
teknisk hvad det er for en sag, end hvad man egentlig KAN man de
forskellige ting. Jeg har tillige siddet og leget en del med det, og
har fundet ud af nogle ekstra ting.

Mit spørgsmål er nok: Findes der et website, som giver grundlæggende
tutorials i foto-teknik med diverse indstillinger o.lign., eller SKAL
man købe sig halvfattig i bøger og hæfter?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 10:54

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tutorials i foto-teknik med diverse indstillinger o.lign., eller SKAL
> man købe sig halvfattig i bøger og hæfter?

Hvis du bruger www.google.com og skriver blænde+lukkertid i søgefeltet
får du mange muligheder, den første var
http://www.fotoportal.dk/artikler/hvilken_blaende_og_lukkertid_er_bedst.aspx
tror det vil hjælpe en del