Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale videoklips på Canon EOS 300D?
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-06-04 21:19

Jeg kunne muligvis være interesseret i Canons EOD 300D, men kan ikke
gennemskue om det kan optage små videoklips. Hvis ikke, har det ikke
interesse.

Er det i så fald typisk at digitale spejlreflekskameraer ikke kan tage
videoklips?

Lars

Fra : Deaster

Dato : 26-06-04 21:27

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Jeg kunne muligvis være interesseret i Canons EOD 300D, men kan ikke
> gennemskue om det kan optage små videoklips. Hvis ikke, har det ikke
> interesse.

Det kan det gudskelov ikke.

> Er det i så fald typisk at digitale spejlreflekskameraer ikke kan tage
> videoklips?

Jep.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-06-04 21:45

> Jep.

Det forstår jeg ikke. Man kunne vel godt kombinere gode optiske egenskaber
med moderne videoklips, som der ikke kræves så meget af.

Hvad er så det beste digitale kamera jeg kan få med indbygget videoklips
(med lyd)?

Lars

Fra : -=Madsen=-

Dato : 26-06-04 23:05

<------------>
> Hvad er så det beste digitale kamera jeg kan få med indbygget videoklips
> (med lyd)?
<------------>
Mon ikke det er et digital video kamera du skal kikke på så,
de kan også tage billeder, bare ikke så så godt som et digital kamera,
tror det er umuligt at finde noget som er rigtig god til bække dele

Fra : Kim Skovsby

Dato : 27-06-04 08:04

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> de kan også tage billeder, bare ikke så så godt som et digital kamera,
> tror det er umuligt at finde noget som er rigtig god til bække dele

Du skal kigge på Sony F828 eller KonicaMinolta A2 hvis du skal have gode
videoklipfunktioner i et kamera i samme klasse som Eos 300D
Der findes test på dansk på de kamera.

Mvh.
Kim Skovsby

Fra : Michael N

Dato : 27-06-04 15:56

Du ville sikkert få flere (og brugbare svar) hvis du fortalte hvad du vil
betale. At sige 'i klasse med EOS 300D' gør, at alle som ikke ved hvad dét
kamera koster ikke kan hjælpe dig. Jeg har f.eks. lige købt et Sony W1 men
aner jo ikke om det så er i din klasse eller ej.

Det er ikke for at være perfid - men tænk over den information du/i giver
når der spørges. Ikke alle kan piser&specs på alt udstyr uden ad.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-06-04 19:42

"Michael N"
> [...]
>
> Det er ikke for at være perfid - men tænk over den information du/i giver
> når der spørges. Ikke alle kan piser&specs på alt udstyr uden ad.

Det er bare en trold, Lars! Save your breath.. -max-

Fra : Michael N

Dato : 28-06-04 13:59

> Det er bare en trold, Lars! Save your breath.. -max-

Næ. Jeg ville faktisk meget gerne hjælpe. Især da jeg netop har aktuel
erfaring med mit eget nye kamera som jeg netop har købt ud fra
videofunktionen.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 29-06-04 07:53

Michael N wrote:
> Du ville sikkert få flere (og brugbare svar) hvis du fortalte
hvad du
> vil betale.

Jeg var egenligt blot ude efter om der findes gode _foto_
kameraer med mulighed for videooptagelse med lyd. Nu hvor du er
så konkret mht. til så vil jeg maks give 8-10.000 kr inkl moms.

PS. Jeg ville nok få endnu flere (og brugbare svar) hvis jeg gav
en ny tråd en passende overskrift til det nu nye emne, så det kan
godt være jeg gør det engang om noget tid, når jeg har
færdigdiskuteret økonomien med chefen (konen)...

Lars

Fra : Michael N

Dato : 01-07-04 13:59

Så kan jeg nok ikke hjlpe. Mit Sony W1 kostede kun 3300 kr - så du er i en
anden klasse.

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote in news:40e111c8$0
$789$bc7fd3c@news.sonofon.dk:

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-06-04 19:10

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> Hvad er så det beste digitale kamera jeg kan få med indbygget videoklips
> (med lyd)?

Et DV-kamera.

// Hans
--