Bensinforbrug
Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 07-05-01 14:31

Hej NG
Jeg har lige et lille spørgsmål ,min Vulkann 800 kan jeg ikke få til at gå
mere end højst 12 på literen ved meget forsigtig kørsel,normalt ved alm.
kørsel kun 10.Jeg har fået monteret potter der siger noget og samtidig fået
den dyset om, kan det have noget at sige?Efter fabrikken skulle den kunne
køre en 15-17 på literen.Det skal siges at jeg ikke har prøvet at køre en
rigtig langtur på den endnu.De fleste ture ligger på en 40-60 kilometer.Den
har kørt ca 2300km.så den er jo ny endnu ,har det noget at sige.
Jeg er et offer for teknikkens verden ,
med venlig hilsen
--
Lasse

http://lasse.nitro.dk/

Fra : Henry

Dato : 07-05-01 15:07

> [...]
fået
> den dyset om, kan det have noget at sige?
Ja!

>Efter fabrikken skulle den kunne køre en 15-17 på literen.
Har du bil? Kører den så langt som fabrikken lovede? De vil jo gerne prale
(overdrive) lidt med deres økonomi.

> Det skal siges at jeg ikke har prøvet at køre en
> rigtig langtur på den endnu.De fleste ture ligger på en 40-60
kilometer.Den
> har kørt ca 2300km.så den er jo ny endnu ,har det noget at sige.
Ja, lidt har det, det samme har de korte ture. Pas også på at du ikke kører
for forsigtigt, det er nemlig vældigt fristende at sejtrække på sådan en
karl, og det er ikke sundt.

> Jeg er et offer for teknikkens verden ,
Hvem er ikke det

Henry