Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ekstra batteri til nikon coolpix 4300
Fra : ChristianTC

Dato : 25-06-04 16:23

Hej NG

Jeg har lige fundet et batteri jeg kan bruge til min Nikon Coolpix 4300 til
ca. halv pris af prisen for en original. Stedet er batterier.dk, og det jeg
vil spørge om er om det er nogle risici forbundet ved at bruge de uoriginale
batterier (som jeg formoder det er)?

Mvh
Christian Trier

Fra : Knud Bonke

Dato : 25-06-04 16:27

om det er nogle risici forbundet ved at bruge de uoriginale
: batterier (som jeg formoder det er)?

Brug roligt batteripakker fra batterier.dk. Jeg har adskillige,
både til video- og Digitalkamera, og hvis der er nogen forskel,
så er det absolut til de uoriginales fordel.
Hilsen Knud

Fra : ChristianTC

Dato : 25-06-04 16:29

"Knud Bonke" <bonkeREMOWE@privat.dk> wrote in message
> [...]
> både til video- og Digitalkamera, og hvis der er nogen forskel,
> så er det absolut til de uoriginales fordel.

Tak for det Knud Jeg har også læst lidt inde på deres side og de virker
som om de har forstand på det de sælger så det lyder rigtig godt. Gider ikke
betale dobbelt så meget, for at få den samme vare.

Mvh
Christian Trier

Fra : Knud Bonke

Dato : 25-06-04 16:35

: Tak for det Knud Jeg har også læst lidt inde på deres side og de virker
: som om de har forstand på det de sælger så det lyder rigtig godt. Gider ikke
: betale dobbelt så meget, for at få den samme vare.

De er absolut samarbejdsvillige, også. Jeg efterlyste batteriet til min "x-drive II", og
fik svar som ledte mig ind på fabrikantens hjemmeside.
Hilsen Knud