Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Sony Memorystick Dou Pro :-|
Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 24-06-04 09:47

Hej

Ja - de kloge vil sikkert sige - "så kan du lære det", men jeg har
valgt at købe et Sony DSC-T1 og det bruger jo de små memorysticks...

Men at der er mindst 2 mdr. ventetid på sådan nogle flash-ram kort,
det havde jeg nu ikke ventet! Både Sony og Sandisk kan ikke
levere!

Er der nogen der har inside info, som måske kan afsløre hvad det mon
kan skyldes? Jeg mener - hvor svært kan det være

PS. Men ellers et dejligt kamera. Dog er 32MB lige i underkanten når
man skyder 5MP...

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 24-06-04 11:01

<jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan skyldes? Jeg mener - hvor svært kan det være
>
> PS. Men ellers et dejligt kamera. Dog er 32MB lige i underkanten når

Har du prøvet at bestille hos http://www.mymemory.uk.com
Jeg bestilte et microdrive torsdag i sidste uge, og det kom med
posten i mandags. Om de har de flash-ram du skal bruge på
lager ved jeg ikke.
Mvh Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-04 11:54

<jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har inside info, som måske kan afsløre hvad det mon
> kan skyldes? Jeg mener - hvor svært kan det være

Tja, jeg bestilte i marts, og har stadig ikke modtaget noget Jeg
bestilte Duo Pro, men jeg ved faktisk ikke, om problemet er det samme med
Duo (altså uden Pro). Du kan jo også bruge alm. Duo i kameraet, men med
begrænsede videomuligheder, så måske du skulle forsøge at fremskaffe det i
stedet for?

> PS. Men ellers et dejligt kamera.

Jeps. Dog liiige for lille til mine store hænder.

> Dog er 32MB lige i underkanten når
> man skyder 5MP...

Det forslår som skrædder i helvede.

--
-Jens B.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 24-06-04 12:15

Prøv evt www.expansys.com

De har før været hurtige til at skaffe duo kort.

/JD

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 24-06-04 14:45

jesper@FJERNveloce.dk skrev:

> Men at der er mindst 2 mdr. ventetid på sådan nogle flash-ram kort,
> det havde jeg nu ikke ventet! Både Sony og Sandisk kan ikke
> levere!

For 14 dages siden bestilte jeg et SanDisk Pro Duo kort hos itbutikken.dk,
som
de har lovet at levere 10.7.2004 - men vi får se...

> PS. Men ellers et dejligt kamera. Dog er 32MB lige i underkanten når
> man skyder 5MP...

Nemlig! - og så absolut

Kim

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 24-06-04 15:08

"Kim Bach Petersen" <no@spam.dk> writes:
> For 14 dages siden bestilte jeg et SanDisk Pro Duo kort hos itbutikken.dk,
> som
> de har lovet at levere 10.7.2004 - men vi får se...

Ja - vores bestillinger står vist samme sted

Jeg bestilte dog d. 15/5 Og jeg skal på ferie 4/7, så det passer
mig meget dårligt. Jeg gidder faktisk ikke tage kameraet med nu...

--
Jesper - der snart vil have sit 512MB kort :-/