Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
finepix RAW ( RAF ) decoder
Fra : Lars Månsson

Dato : 23-06-04 21:01

Hej

Er der nogle som har Fuji finepix s7000, som har prøvet denne
http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-PaloAlto/9919/s7raw.html
og er den bedre end den som følger med, da jeg tænker på at købe
Fuji finepix s7000

Hilsen
-Lars-

Fra : Kim Schulz

Dato : 23-06-04 21:49

On Wed, 23 Jun 2004 22:01:04 +0200
"Lars Månsson" <lars.maansson@pc.dk> wrote:

> [...]
> http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-PaloAlto/9919/s7raw.html
> og er den bedre end den som følger med, da jeg tænker på at købe

jeg har rodet lidt med det sammen med mit s5000 og jeg synes det virker
rigtigt godt. Jeg har dog ikke leget med det som kom med da jeg på
forhånd havde fået at vide at det var noget lort, så jeg kan ikke
sammenligne med dette. Det skal måske nok også lige siges at jeg kører
det under linux via wine, men det burde ikke ændre på noget (måske kun
at det er endnu bedre hos dig). Jeg synes det kører rimeligt godt og er
ganske overskueligt efter et par minutters legen med det.

Fra : Peter Schroeder

Dato : 24-06-04 08:48

"Lars Månsson" skrev
> [...]
> http://www.geocities.co.jp/SiliconValley-PaloAlto/9919/s7raw.html
> og er den bedre end den som følger med, da jeg tænker på at købe

Den medfølgende konverter er en light version
og konverterer udelukkende med kamera-settings.
Kineseren fungerer rigtigt godt.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply