Arbejde med IE's elementer !
Fra : Thomas P

Dato : 07-05-01 14:22

Hej,

Jeg igang med at udføre en idé, jeg fik for et par dage siden. For at gøre
det, er jeg nødt til at vide hvordan jeg kan komme til at kontrollere fx et
textarea i Internet Explorer. Hvis man nu forestiller sig at textarea1 er
aktiv i et IE vindue, vil jeg nu fx indsætte teksten: "Dette er en tekst !".
Jeg ved det kan lade sig gøre, da jeg før har set et program ved navn Gator
gøre det Nu er det bare ikke Gators funktionalitet jeg skal bruge !
Nogen bud ?

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Niels

Dato : 07-05-01 16:20

Just as I expected, Thomas P came up with this:

Jeg tror du kan bruge den her side:

http://community.borland.com/article/0,1410,26574,00.html

Niels
--
e-mail: nmartin at iname dot com | ICQ UIN: 50187323
http://www.niller.f2s.com/ - niLLer's pages

Fra : Thomas P

Dato : 07-05-01 18:58

Hehe Er der monstro nogen der har disse type libraries liggende eller
ved hvor jeg kan få dem ? Jeg har lige haft IE 5.5 installeret, og det ser
ud til at det er en del anderledes ! Det jeg søger efter er Microsoft HTML
object library 4.0

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Niels

Dato : 07-05-01 21:39

> [...]

>ud til at det er en del anderledes ! Det jeg søger efter er Microsoft HTML

Delphi->Project->Import type library->"Microsoft HTML Object Library
4.0"->Create Unit->Vent->Se så at kode!

Niels

Fra : Thomas P

Dato : 08-05-01 07:20

> Delphi->Project->Import type library->"Microsoft HTML Object Library
> 4.0"->Create Unit->Vent->Se så at kode!

Det er netop det der er problemet - dette library findes ikke på min
computer ! Jeg ved ikke om det har noget at gøre med at jeg lige har
installeret IE 5.5, men væk er den i hvert fald...

--
- Thomas
~~~~~~~~