Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvor finder jeg et nikon D70?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-06-04 10:11

Hej NG.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et Nikon D70 med 18-70mm objektiv?
Jeg har ledt og ledt, men der er ikke nogen der har det på lager, og de kan
ikke sige noget om hvornår de får et. Troede jeg havde fundet det hos
computercity, men så havde de skrevet forkert på deres hjemmeside Det
skal være på sjælland.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 22-06-04 10:48

Jørgen Nielsen wrote:
> [...]
> ikke sige noget om hvornår de får et. Troede jeg havde fundet det hos
> computercity, men så havde de skrevet forkert på deres hjemmeside Det

Jeg fandt mit i PhotoTeam i Ryesgade i Århus en dag, hvor fire andre
butikker havde givet mig den samme melding mht. leveringstermin.

De havde ovenikøbet lager og til en rimelig pris.
Derfor: prøv evt. din lokale PhotoTeam.

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : Christian Grüner

Dato : 22-06-04 18:15

Jørgen Nielsen wrote:

> [...]
> ikke sige noget om hvornår de får et. Troede jeg havde fundet det hos
> computercity, men så havde de skrevet forkert på deres hjemmeside Det

Jeg fandt mit hos hagner foto i holbæk, ved ikke om de stadig har nogle
dog, prisen, tjaa, lad os sige de godt ved hvad de vil have for det..

Fra : Benny Hertz Straby

Dato : 23-06-04 19:07

Hej Jørgen

Skal det være med 18-70 hvad med 28 - 80

Med venlig hilsen

Benny Straby
email benny_straby@hotmail.com

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40d7f6fb$0$266$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-06-04 10:44

"Benny Hertz Straby" <benny@kaerlighedikrise.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jørgen
>
> Skal det være med 18-70 hvad med 28 - 80
>
> Med venlig hilsen
>
> Benny Straby

Hej Benny.

Det skal være 18-70, men jeg har fået fat på et. Takker for svarene til
alle.