Drag pipes til Honda VT 600 Shadow
Fra : NOE

Dato : 07-05-01 13:55

Hej

Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Dragpipes til Honda
VT 600 Shadow. Jeg vil gerne have lidt mere "skrald" end der er i de
originale potter.

Niels Aage

Honda VT 600 Shadow '89

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-05-01 16:31

"NOE" <NOE@mail.Sonofon.DK> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har gode eller dårlige erfaringer med Dragpipes til Honda
> VT 600 Shadow. Jeg vil gerne have lidt mere "skrald" end der er i de
> originale potter.

Erfaringer? Ikke lige til en Honda, men til en Harley.
Du er vel klar over at dragpipes ikke yder noget modtryk? dvs. der skal
dysses om, og det er ikke let at få motoren til at gå ordentligt ved alle
omdr. tal.

Rittig