Det må da være muligt.....
Fra : Morten Christensen

Dato : 07-05-01 13:21

Det må da være muligt at få en jog med 45-cylinder til at trække en
gearing... ikke en stor gearing, men en af der billige biturbo-gearinger til
300,- kan man ikke det?? Og så evt. sætte en anden vario på, så den ikke
mister alt for meget optræk??

Håber, der er nogle der kan svare...

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 07-05-01 15:37

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> 300,- kan man ikke det?? Og så evt. sætte en anden vario på, så den ikke

Jeg har en Yamaha Bw's med 45'er cylinder, og malossi gearing, det kører sgu
godt, og optrækket er også udemærket. (Jeg skulle lige putte nogle lettere
ruller i). Så mon om man ikke også kan på en Jog?

Fra : Morten Christensen

Dato : 07-05-01 16:30

Jo, det vil jeg da også tro, da BW's og Jog ikke er så forskellige.... eller
hvad??

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : kTTs

Dato : 07-05-01 18:33

> Jo, det vil jeg da også tro, da BW's og Jog ikke er så forskellige....
eller
> hvad??

Jo... men derfor burde det alligevel være muligt :)

Mvh

kTTs

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-01 22:31

En Jog med 45 Cylinder kan godt trække en Polini gearing! Jeg har set det.
Så meget dårligere bliver den ik i optrækket!

Hilsen Thomas