Sammenklappelig campingvogn
Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:47

Hvad kan man købe af sammenklappelige campingvogne?

Indtil nu har jeg fundet Paradiso Grand og Rapido Orline. Er der flere?

Mvh
Anders

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 10-08-04 07:40

Englænderne laver en, der kan klappes sammen, næsten som en indkøbskurv.
Jeg har set den sidste år i tjekkiet og i år i Kecskemet, men den er meget
lille, kan jag fortælle dig.

Fra : Sten Bo

Dato : 10-08-04 08:05

Anders wrote:
> Hvad kan man købe af sammenklappelige campingvogne?
>
> Indtil nu har jeg fundet Paradiso Grand og Rapido Orline. Er der
> [...]

Har du kikket på Magnes

http://www.home.no/camping/produsent.html

Hilsen Sten Bo

Fra : Sten Bo

Dato : 10-08-04 08:12

Sten Bo wrote:
> [...]

Kommer lige i tanke om, at der er omtalt nogle klapkasser i slutningen
af 2´eren på http://groups.yahoo.com/group/Jayco/message/1 og

Kan være at der er noget du kan bruge.

Hilsen Sten Bo

Fra : Knagsted

Dato : 21-08-04 14:09

> [...]
> Hvad kan man købe af sammenklappelige campingvogne?
>
> Indtil nu har jeg fundet Paradiso Grand og Rapido Orline. Er der flere?

http://www.outriggers-camping.co.uk/camping/folding/pennine_campers.htm

og

http://www.gorving.ca/manufacturers/rvtypes.asp?MID=F_Trailer&tit=FCT

og

http://trucks.about.com/cs/foldingtrailers/

Men du har nok selv kigget på Google nu.....

Knagsted

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-08-04 21:55

"Knagsted" <knagsted@doesnotexist.ru> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> og
>
> http://trucks.about.com/cs/foldingtrailers/
>
> Men du har nok selv kigget på Google nu.....

Ellers er her en af de lidt mere hårdkogte løsninger:
http://www.kimberleykampers.com/
Men lad nu være med at skrue op for lyden

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-08-04 07:11

Jesper Hedegaard wrote:

> Ellers er her en af de lidt mere hårdkogte løsninger:
> http://www.kimberleykampers.com/
> Men lad nu være med at skrue op for lyden

Og lad være med at kigge på prisen fra ca 200.000 kr. :)

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-08-04 22:54

"Steen Larsen" <steenlarsen(fjern)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og lad være med at kigge på prisen fra ca 200.000 kr. :)
>
> --
> MVH Steen Larsen
> Hyundai Santa Fe
> Cabby 58 f3

Da jeg hverken har 4-hjulstrækker, cowboystøvler, ditto hat, ørken i
baghaven, ej heller kængaguruer eller krokodiller samme sted har jeg helt
valgt at overse enhver henvisning til priser og blot moret mig/drømt lidt om
mulighederne for at tage på tur med sådan en svend.
Men jeg har også en grim mistanke om at trods det ringe omfang af teltvognen
så har den en forbløffende vægt - altså også så du er nødt til at have en
4-hjulstrækker

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Sten Bo

Dato : 24-08-04 09:23

Jesper Hedegaard wrote:
> [...]
> Men jeg har også en grim mistanke om at trods det ringe omfang af
> teltvognen så har den en forbløffende vægt - altså også så du er nødt

Me to

Weight
Empty - 850kg. Drawbar 80kgs

Kan måske lejes

Ville være vanvid at begi sig afsted uden en ordentlig bil - og måske en
guide på nogle af turene.

De har løst køleproblemerne i extrem varme og støv - men boksen, 12 v
kompressor, koster en bondegård.

Lotto, kom nu med de sidste par tegn

Hilsen Sten Bo