Hvor er Campingguiden blevet af?
Fra : Ole

Dato : 19-07-04 07:26

Hej derude i NG
Er der nogen som ved om portalen www.Campinguiden.dk er blevet lukket
eller hva'? Jeg har forgæves prøvet at finde den de sidste par dage
for at se om der var kommet lidt mere gang i siden og deres
debatforum.
Men jeg får blot den velkendte Microsoftside frem, som meddeler:
"Siden kan ikke vises."

Mvh
Ole

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 19-07-04 11:07

www.campingguiden.dk

2 g'er

ivan, århus

Fra : Ole

Dato : 19-07-04 13:17

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0407182225.71817977@posting.google.com>...
> [...]
> debatforum.
> Men jeg får blot den velkendte Microsoftside frem, som meddeler:

Hovsa der mangler et g i ovenstående adresse. Det skal altså være
www.campingguiden.dk
Men det var nu ikke det der var problemet, da jeg har adressen i
foretrukne.
Campingguiden er iøvrigt aktiv igen, så deres server har vel været
"nede".
Mvh
Ole