Checkliste... Hvad Skal vi have med...
Fra : {Odense} Morten

Dato : 14-07-04 16:45

Hejsa Vi er ny campister, og har købt os en lækker CV nu skal vi bare finde
ud af hvad vi skal have med, der må jo være ting man kan blive irreteret
over at stå at mangle.... jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med
en sådan liste vi regner med at der er ting der skal være fast i vognen, og
så er der løs ørene som vi skal huske at have med... findes der en liste
over begge ting, både det der skal være fast i vognen og løsørene?

Venlige Sommer hilsner

Morten Fra Odense

Fra : Nielsen

Dato : 14-07-04 19:18

"{Odense} Morten" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> wrote in message
> [...]
> så er der løs ørene som vi skal huske at have med... findes der en liste
> over begge ting, både det der skal være fast i vognen og løsørene?

I må da gerne få vores liste. Hvad der er fast i vognen og hvad man bringer
med yderligere er vel en smagssag. Listen er "vores" liste. Andre ville
måske have andre ting med som f.eks. TV (som er bandlyst på vore ferie .

vh Lisbeth (som næsten er færdig med at pakke vognen og kører afsted i
morgen)

2 store stole

4 små stole

afløbsspand

askebæger

badedyr

badetøj

badmintonsæt

barbergrejer

bluser/skjorter

bordskånere

brochurer

brød

brødkniv

bøger / blade

børste

campingbøger / brochurer

diverse mad

duge

dybe tallerkener

dyner

dørslag

dåseåbner

elastikker

film

filterposer

firkantet bord

flade tallerkener

fotografiapp.

fryseposer

fugtighedscreme

føntørrer

gafler

gardiner

gasvarmeovn

gele

glas

grill

grilltang

gryder m låg

gulvtæppe

gummibåd

gummihammer

gummistøvler

heksekost

hængelampe

håndklæder

håndsæbe

kaffe

kaffemaskine

kam

karklude

kartoffelskræller

kasketter

kemikalier

kikkert

klemmer

knive

kogekande

kokkekniv

kopper

krydderier

kuglepen

kul

kurv til opvask

kølemad

ladere

lagner

lampe

lange bukser

ledninger

legetøj

lighter til gas

lille telt

luftmadras til vand

luftmadrasser

lys

lysestager

læsejl

medicin

mel

meljævner

morgenmad

nattøj

opvaskebalje

opvaskebørste

opvaskemiddel

ostehøvl

overtøj

palet

paraplyer

parasol m. fod

penge

piskeris

plaster

pløkker

pløkoptager

potageske

pressening

proptrækker

puder

regntøj

rygsæk

røreskåle

saftkande

saks

salt / peber

sandaler

sandlejetøj

sengetøj

serveringsskåle

shampoo

shorts

sidespejle

skeer

sko

skum

skyllemiddel

skærebræt

sminke

små tæpper

solbriller

solcreme

spaghettislev

spil

spillekort

stanniol

stegepande

stiklagner

strømper

sukker

sweat-shirts

sygesikringskort

sæbe

tandbørster

tandpasta

te

tegnesager

telefoner

teltet

tennisketsjer

termokande

termometer

teskeer

toilet

toiletpapir

trappetrin

tre-i-een

t-shirts

tæpper

tørrestativ / snor

undertøj

vandspande

vaskeklude

vaskepulver

vin

viskestykker

æggedeler

øl

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-07-04 19:40

Glem ikke Campingpasset. og hvis det er til udlandet, registreringsattester
på både bil og Campingvogn samt rødt og grønt kort.
Og de almindelige pas, kan måske også være nødvendige

Kim Olsen

Fra : {Odense} Morten

Dato : 14-07-04 20:27

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
registreringsattester
> på både bil og Campingvogn samt rødt og grønt kort.
> Og de almindelige pas, kan måske også være nødvendige

Kim vi skal bare være i DK, men du har ret... det skal man huske hvis man
skal til udlandet....

Mvh. Morten

Ps. Tak til lisbeth men hvis der er flere bud, så kom endelig med dem, så
lægger jeg sammen og trækker fra... der er måske noget som nogle ikke kan
undvære men som andre godt kan feks. TV som lisbeth skriver... vi tager
heller ikke tossen med, det er ikke nemt at få en 28" ind i en campingvogn
c", *g*

Fra : Kim Olsen

Dato : 14-07-04 20:43

> Kim vi skal bare være i DK..........

paraplyer

Fra : Nielsen

Dato : 14-07-04 20:59

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message

> paraplyer

Det står også på min liste, sammen med gummistøvler

Lisbeth

Fra : Nielsen

Dato : 14-07-04 20:40

> [...]
> heller ikke tossen med, det er ikke nemt at få en 28" ind i en campingvogn

He he nej, men det var nu også et 14-16" *hvis* der skulle noget med.
Morten, hvor havde I tænkt jer at tage hen i år, så? Vi starter på Terassen
Camping nogle dage og ser så hvad vejr og vind siger

vh
Lisbeth

Fra : Torbenth

Dato : 14-07-04 22:50

"{Odense} Morten" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev i en meddelelse

> Ps. Tak til lisbeth men hvis der er flere bud, så kom endelig med dem, så
> lægger jeg sammen og trækker fra... >

Hej igen Morten.

Elefanttape - plaster - fucidinsalve (mod betændelse) hovedpinetabletter.
Teltet eller I selv kunne få en grim rift. Desuden lidt værktøj til
småreparationer. Spændebånd til gasslangerne. Lidt imprægneringsvædske til
lynlåsene. Siliconestift til køleskabet. Lommelygter - batterier.
Klorhexidin til at gurgle hals med, hvis det bliver nødvendigt.
Det var blot nogle af de småting som man kan grine af, men som er gode at
have, hvis man får brug derfor.

God sommer

Mvh.
Torben (med forteltet)

Fra : {Odense} Morten

Dato : 15-07-04 09:37

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Klorhexidin til at gurgle hals med, hvis det bliver nødvendigt.
> Det var blot nogle af de småting som man kan grine af, men som er gode at

Jeg takker mange gange for de gode svar og tror at jeg er ved at have en
brugbar liste nu... så må vi se hvad vi kommer til at mangle vi husker papir
og blyant, og blyant spidser... så kan vi skrive det ned som vi kommer til
at mangle.....

God Sommer til jer alle sammen

Fra : Sten Bo

Dato : 15-07-04 09:47

{Odense} Morten wrote:
> [...]
> være fast i vognen, og så er der løs ørene som vi skal huske at have
> med... findes der en liste over begge ting, både det der skal være

Ud over de kendte store er der her er et par meget gode campingsider med
en masse Tips og inspiration - og huskelister.

www.campingstuff.dk og http://www.hanses-campingsider.dk Kikke man i
deres linksamlinger findes der hurtigt videre til andre gode steder

og så er der f.eks

Vejdirektoratets Trafikken, hvor man f.eks kan starte på
http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=64069

Der ligger ch c tjekliste dosmerliste huskeliste camping osv - på mange
sites. Prøv en søgning i google.

Hilsen Sten Bo

Fra : Ole L.

Dato : 18-07-04 20:30

ØL, VIN, Og husk glassene

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-07-04 08:00

kig godt efter på nettet der ligger huskelister på campingsider.
prøv f.eks. http://www.campingferie.dk/ eller
http://www.campingstuff.dk/

Fra : Claus Weichel

Dato : 19-07-04 20:04

Hej Morten,

Prøv dette link: http://www.norrby.dk/pakkeliste.htm

Her finder du den bedste liste klar til at blive printet ud.

God ferie

Claus