Komponentet, TEditor - hvor ?
Fra : Thomas P

Dato : 15-01-01 09:53

Hej :)

Jeg har i et par dage været desperat på udkig efter komponentet TEditor, da
jeg fik det anbefalet af en af mine venner for et par dage siden. Da der jo
er mange forskellige komponenter, som hedder noget i nærheden af TEditor,
kunne jeg godt tænke mig at præcisere min assignment en smule: TEditor er en
slags TForm, men... mere fik jeg altså ikke at vide - hvis nogen kender
komponentet eller ved hvor jeg kan suge det ned fra, ville jeg blive
_lykkelig_ :)))

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

Fra : Lars Bargmann

Dato : 15-01-01 16:17

Øøøøøhhhh, hvad er det lige du skulle bruge sådan en fætter til??????
Hvilket formål skulle den ha'?????

Fra : Micki Dines Jensen

Dato : 15-01-01 20:11

Jeg skyder på at den indeholder en færdig lavet editor!!!! men det er kun et
gæt!

Fra : Thomas Due

Dato : 16-01-01 08:39

Hvis du søger på "TEditor AND Delphi" uden anførselstegn på Altavista får
du en bunke resultater men stort set alle er japanske, så søger du på
engelsk
sprogede sites, og når frem til ca. 20 resultater.

Alle resultater henvender til sig Turbo Pascal og lignende. Så jeg er
umiddelbart
bange for at TEditor er en Turbo Pascal/Borland Pascal/Borland C++ ting og
ikke til Delphi.

Men HVIS der er en Delphi komponent derud vil jeg nok mene at den kun
indeholder
de mest basale ting til en editor, f.eks. cursor position, undo/redo samt
alt hvad en
TMemo har.

En færdiglavet editor er nok at satse lige lovlig højt.

Mvh
Thomas

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 23:07

Fra : Jan Pe\"d\"ersen

Dato : 16-01-01 23:07

Hej.

"Rune Andersen" <emche@ready.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg husker er der et af eksemplerne til delphi (4 ihvertfald) der
er
> en lille editor baseret på en richedit, som kan ca hvad wordpad kan.

Jeg mener at have set/læst et eller andet sted, at det er en shareware
komponent...?