Hjælp til Excel..?
Fra : Christopher Aaby

Dato : 07-05-01 12:31

Jeg sidder med et problem i Excel 2000:

- der skal indtastes værdier (tal) i to kolonner (A og B).
- Når jeg indtaster et tal i ramme A3 og trykker ENTER, skal markøren
automatisk gå hen til B3.
- når jeg så igen indtaster et tal i B3, skal markøren automatisk gå til A4
- herfra igen til B4, til A5 --> B5 --> A6 --> B6
altså skal markøren ved tryk på ENTER gå nogenlunde sådan her:

1-------->2
_____ /
/
3-------->4
_____ /
/
5-------->6 osv, osv osv.....

på forhånd tak

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-05-01 14:30

"Christopher Aaby" <cs1702t9@edu.fhavnts.dk> skrev i en meddelelse news:9d60ps$5h0$1@sunsite.dk...
> [...]
> - herfra igen til B4, til A5 --> B5 --> A6 --> B6
> altså skal markøren ved tryk på ENTER gå nogenlunde sådan her:

1.Brug tabulator-tasten i stedet for Enter
eller
2. Funktioner, Indstillinger, fanen Rediger,
Flyt markør til højre.
Marker området A1:B100 og indtast med Enter-tasten

--
mvh Lars

Fra : Christopher Aaby

Dato : 10-05-01 11:45

> [...]
> 2. Funktioner, Indstillinger, fanen Rediger,
> Flyt markør til højre.
> Marker området A1:B100 og indtast med Enter-tasten

Det bør understreges at det er et automatisk system! Det betyder at
opsætningen skal være dokument-specifik, og altså ikke ændres pr. program,
men pr. dokument.