Opdatere JTable
Fra : Allan Schmidt

Dato : 07-05-01 11:30

Hej gruppe.

Jeg har lavet en JTable med en TableModel som input.
Min TableModel extender DefaultTabelModel, og når jeg så under køretiden vil
indsætte rækker i tabellen, bruger jeg TableModellens addRow(Object[]);
funktion. Det ser tilsyneladene ud til at virke (ingen kompilerings fejl, og
ingen exceptions), men hvis jeg så laver en getRowCount() på TableModellen
returnerer den 0, og jeg får heller ikke vist nogle rækker når jeg bruger
repaint() på min JTable.

Nogen ideer om hvorfor den ikke indsætter rækken? nogen ideer til at få det
til at virke?
Alt hjælp er meget velkommen!

Allan

Fra : Allan Schmidt

Dato : 07-05-01 12:50

Hjælpen behøves ikke, da jeg selv har fundet en løsning!
En meget langhåret løsning, men den virker.

Allan

Fra : Niels Bech Nielsen

Dato : 07-05-01 16:20

Er du så sikker på at det er den rigtige løsning

--
/Niels Bech Nielsen -- Logical
SCJ2P - ** Sun Certified Java 2 Programmer **