Ny lås!
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-01 10:24

Så fik jeg mig en ny lås....

Som i alle ved fik jeg jo stjålet min gamle Hot 50. Næste weekend skal jeg
så ned og hente min Stalker. Den skal fandme ik stjæles, så jeg har været
ude og skaffe mig en Abus kædelås til 800 kr! Så håber jeg sq den kan holde
!

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-05-01 16:23

Thomas Buus Andersen skrev i meddelelsen
<2OtJ6.81$%65.9250@news.get2net.dk>...
> [...]
>ude og skaffe mig en Abus kædelås til 800 kr! Så håber jeg sq den kan holde

Kombiner den gode kædelås ( hvis mig lige et billede af den? :) med en
skrivebremselås..
Og så husk at lås scooteren fast til et eller andet, så kan de ikke uden
videre smække den på ladet af en bil

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-01 16:55

> Kombiner den gode kædelås ( hvis mig lige et billede af den? :) med en
> skrivebremselås..
> Og så husk at lås scooteren fast til et eller andet, så kan de ikke uden
> videre smække den på ladet af en bil

Det er en Abus City Chain ! Den skulle været retttt go'!

Hilsen Thomas

Fra : Claus Stripp

Dato : 07-05-01 23:21

Det er en god lås!! har den også til min stalker.. :0)

Claus stripp

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 08-05-01 23:51

Specifikationer på låsen?

Mvh
CJ

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 12-05-01 15:59

[snip]

Husk at ALLE låse kan brydes op... :/
Selv de helt dyre.

--
Regards [UC]Rapperand =)
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows
http://unitedcows.com

Fra : Mads Stetter

Dato : 12-05-01 22:34

"[UC]Rapperand =)" <smut.med.den@fucking.spam.svin> skrev i en meddelelse
> [snip]
>
> Husk at ALLE låse kan brydes op... :/
> Selv de helt dyre.

Hallo Einstein.... Du er sgu hurtigt ude!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter