MSI Installation af Acces [opfølning]
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 05-08-04 15:05

Jeg har levet en MSI installation af Acces og har gjort følgende

setupacc.exx /a

Og lagt den den på et share. Jeg har efterfølgende rettet *.ini filen, som
ligger i files\setup, med de relevante data

Acces bliver også rulle ud må de maskiner som er i den relevante OU.
Og nu kommer det, som jeg ikke forstå. Word og Excel i mappen MIcrosoft
Office i start menuen/programmer er væk. Derimod der publisher og Outlook
der stadig. Acces ligger i roden af programmer(menuen)

Hvad i ¤&%&%U har jeg gjort forkert?

Skal da lige tilføje, at word og excel stadig er på maskinen, og virker
også, men brugeren kan bare ikke se de relevante ikoner

Allan Bach

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-08-04 22:30

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skal da lige tilføje, at word og excel stadig er på maskinen, og virker
> også, men brugeren kan bare ikke se de relevante ikoner

Hvis ikke du får svar her, så prøv i netvaerk gruppen. Der sidder
eksperterne på dette specielle område.

Kurt

Fra : Ronni Pedersen

Dato : 07-08-04 20:44

> Jeg har levet en MSI installation af Acces og har gjort følgende
> setupacc.exe /a

Det er jo fint...

> Og lagt den den på et share. Jeg har efterfølgende rettet *.ini filen, som
> ligger i files\setup, med de relevante data

Hvad rettet du i INI filen ???
Og hvorfor bruger du ikke bare CIW til at lave dine tilretninger med ?

/Ronni

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 08-08-04 14:50

> Hvad rettet du i INI filen ???

Det eneste jeg retter i INI filen, er virksomhedsnavn, og REG kode

> Og hvorfor bruger du ikke bare CIW til at lave dine tilretninger med ?

Det har jeg endnu ikke prøvet, og det er også mit næste projekt. Jeg kan
bare ikke gennemskue, hvorfor at Word og Excel bliver fjernet

Allan Bach

Fra : Ronni Pedersen

Dato : 09-08-04 19:01

Hej Allan,

Hvilken version af Access er der tale om ?
Hvis du køre setup.exe /a skal du indtaste firma navn og produkt key. Så jeg
forstår ikke hvorfor det er nødvendig at rette i ini filen.

Jeg har lavet sådanne installations punkter mange gange, og har aldrig haft
behov for at rette i ini filen, for at angive de 2 ting du nævner...

/Ronni