Diverse Office 2000 problemer...
Fra : Michael

Dato : 04-08-04 09:44

Hej!
Jeg har et par spørgsmål i forbindelse med Office 2000 på Windows XP Pro.

- For det første irriterer det mig (og nok især mine brugere) at når man fra
fx Word benytter "Filer -> Send til -> Postmodtager (som vedhæftet fil)",
dukker der et meget lille Outlook vindue op hvor man kan skrive sin mail.
Man skal så trække i vinduet for at få det til normal størrelse. Er der en
måde at ændre standardstørrelsen på det vindue?

- For det andet har jeg det problem at visse af vores Excel regneark ikke
kan åbnes. Excel går ganske enkelt ned med "Microsoft Excel for Windows har
fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.". I loggen kan jeg
læse følgende to events i den forbindelse:

1. Fejlagtigt program excel.exe, version 9.0.0.6627, fejlagtigt modul
mso9.dll, version 9.0.0.7616, fejlagtig adresse 0x00010e99.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

2. Programmet C:\Programmer\Microsoft Office\Office\EXCEL.EXE oprettede en
programfejl Fejlen opstod på 08/04/2004 @ 10:39:45.103 Undtagelsen, der
opstod, var c0000005 ved adresse 308D0E99 (MSO9!memmove)

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på

Jeg har forsøgt at finde info problemerne på Google og Technet, men det har
jeg ikke haft den store success med. Er der nogen, der kender til noget af
det?

På forhånd tak!

/Michael