Outlook 2003 - Find kædeoversigt?
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-08-04 08:10

Hej i gruppen,

mit Outlook 2003 angiver en boks, hvori jeg skal finde
en kædeoversigt (en eksekverbar fil). Jeg tror det har noget
at gøre med mails der har vedhæftede filer eller er skrevet i
HTML.
Kender i denne meddelelse og kan man slippe for den?
- Hvad gør den godt for, jeg kan ikke finde noget i Hjælp
eller på google omkring den.

På forhånd mange tak.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 15:39

Den 04-08-2004 09:10 skriblede Mikael Nørrelund Andersen:

> Kender i denne meddelelse og kan man slippe for den?

Mange andre har samme problem, det løses let ved at installere en patch.
Se en anden tråd her: http://www.eksperten.dk/spm/523112
Og hent patchen her:
http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078_rev3.reg

--
Hilsen / Regards
- Søren Løbner

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-08-04 22:27

Søren Løbner" <"soren AT lobner DOT dk wrote:
> Mange andre har samme problem, det løses let ved at installere en
> [...]

Mange tak, jeg kunne som tidligere nævnt ikke selv finde noget
om subj. Tak igen.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund