???
Fra : Christian

Dato : 13-01-01 12:49

Hej.

Jeg har et problem med forme og paneler.
Konkret har jeg en label på et panel og når jeg lader musen køre over
labelen så skal musemakøren skifte. Men den vil ikke skifte når den er over
labelen. Når jeg kun lader markøren skifte een gang (ikke koder den til at
kun være skiftet over labelen) så kan jeg se at den godt nok skifter, men
det viser sig ikke før markøren kommer over den 'bare' form. Når musen igen
er over panelet så er markøren igen som default.

Jeg har også problem med at når jeg vil have et tasttryk til at gøre noget.
Hvis det er i forbindelse med et panel så kikser det.

Er der nogen der ved hvad det er med det panel.....

Mvh.
Christian

Fra : N/A

Dato : 14-01-01 14:18

Fra : Christian

Dato : 14-01-01 14:18

Hej Peter

Det er det. Jeg fandt ud af det med musen. Måske blev det ikke særlig kønt,
men nu virker det. Det er nok noget i samme grad det med at trykke på en
tast og forvente en reaktion.

Christian

nyhedsmeddelelse:93pfgl$11m9$1@news.cybercity.dk...