Have trimmer
Fra : MR

Dato : 07-05-01 08:39

Hej

Vi skal have ny kant trimmer er der et mærke eller model der er god til en
pris på ca 300-400 i det nye Føtex katalog er der en der er sat ned B&D
GL200 før pris 269 nu 199kr er den noget være eller hvad skal vi gå efter
KH

Fra : lars bach

Dato : 07-05-01 19:54

Hej.
Vi købte en sidste år, til en favorabel pris af 100 kr i Jem og Fix.
Den fungerer bare så godt og da vi forsøgte med naboens "dyre" model på samme
sted kunne man slet ikke se/mærke forskel. Jeg mener ihvertfald ikke at det
kan betale sig at give så meget mere for sådan en.
mvh Mai Brask

MR skriver:

Fra : Ivar

Dato : 07-05-01 21:55

> [...]
> pris på ca 300-400 i det nye Føtex katalog er der en der er sat ned B&D
> GL200 før pris 269 nu 199kr er den noget være eller hvad skal vi gå efter

For et år siden købte jeg en opladelig trimmer for 500,- i Bilka.
Den passer rigtig godt til mit behov. Efter at have slået græs, tager
jeg de kritiske steder med trimmeren.
Den er kun på 50 W, hvor typer med ledning normalt er på ca. 150W.
Derfor er snoren kortere end de normale typer, men man sparer
tid ved ikke at skulle arbejde med ledningen.

Ivar

Fra : Thomas Gardum

Dato : 16-05-01 20:14

Jeg har lige købt en i Harald Nyborg, en Flymo til 199 kr den kører bare
derud af - også er der 20 ekstra "skær" med