iPhoto, 4.0.3 opdatering
Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-04 00:03

Hvad er det for noget med, at der har været problemer med opdateringen
af iPhoto til ver. 4.0.3? Jeg læste i dag, at Apple hurtigt trak den
tilbage, og nu er der kommet en ny 4.0.3. Men jeg har ikke hørt, hvad
der gik galt med den første.
Heldigvis har jeg ikke haft problemer, selv om jeg installerede den
første oopdatering. Jeg har lige hentet den nye, og iPhoto lavede om på
biblioteket med en advarsel om, at man så ikke kunne bruge det med gamle
versioner. Og det ser også ud til at være gået godt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 06-08-04 13:37

> [...]
> biblioteket med en advarsel om, at man så ikke kunne bruge det med gamle
> versioner. Og det ser også ud til at være gået godt.

den de trak hed 4.0.2 nåede at installere den, det eneste mærkelige
var når jeg beskar et billede i et album røg den nederst i albumet...
har opdateret til 4.0.3, men har ikke set om den opfører sig lige så
underligt :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-04 23:59

In article <1gi3pvk.17s6tb3l0m2guN%fakeemail@anthro.ku.dk>,
fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> [...]
> mærkelige var når jeg beskar et billede i et album røg den nederst i
> albumet... har opdateret til 4.0.3, men har ikke set om den opfører

Beklager fejlen. Jeg læste om det i Macnyt <macnyt.dk>, og de skrev
4.0.3:

"Efter at Apple for et par dage siden introducerede en iPhoto 4.03
opdatering, som kort tid efter blev fjernet har der hersket lidt
forvirring over, hvorfor opdateringen blev trukket tilbage, da Apple
som sædvanlig ikke orienterede om hændelsen. Nu har Apple frigivet en
iPhoto 4.03 opdatering som forhbentlig ikke introducerer nye fejl og
som fr lov at forblive online. iPhoto 4.03 opdateringen kan hentes via
software-opdaterings mekanismen der er indbygget i Mac OS X."

Jeg kan jo ikke huske alle de numre. Jeg havde ingen problemer med
4.0.2, men jeg nåede (heldigvis) næsten ikke at bruge det. Da jeg
installerede 4.0.3, blev biblioteket genopbygget. Det gjorde det ikke
med 4.0.2. Måske var det simpelthen fejlen, at 4.0.2 ikke gjorde det.
--
Henrik Münster
Esbjerg