Student Discount....
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 04-08-04 16:47

Hej Alle...

Nu har jeg ikke lagt mærke til om det er blevet nævnt før, men nu
nævner jeg det:

http://www.apple.com/dk/education/

Yderst til højre er der et link til en webshop for studerende, hvor man
får 8% rabat på Apple produkter... Og så kører de åbenbart også en
kampagne hvor studerende kan spare 1600 (ud over de 8%) på at købe en
iPod (ikke mini) og en bærbar... Bare værd at nævne...

8% er selvfølgelig ikke noget imod de 20% jeg fik da jeg købte min iBook G4 :)

/Daniel

Fra : Peter Kiil

Dato : 04-08-04 16:51

Daniel Nielsen - djn@daimi.au.dk on 04/08/04 17:47 wrote:

> 8% er selvfølgelig ikke noget imod de 20% jeg fik da jeg købte min iBook G4 :)

20% ? Hvem gider sælge med tab?
--
/peter

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 04-08-04 20:56

On 2004-08-04 17:51:13 +0200, Peter Kiil <spam@kiil.net> said:

> 20% ? Hvem gider sælge med tab?

Apple åbenbart.

http://developer.apple.com/students/sthardware.html

og i januar i år var discount'en 20% i Danmark

Og ja, man skal betale 99$ for at blive student developer, men med den
rabat jeg fik på en ibook g4 m/ 40Gb disk, Airport Extreme, Bluetooth,
kensington kæde lås og en incase laptop sleeve... Så var det nu ikke så
ringe.

Jeg betalte i alt ca. 9600 + 99$ for det hele.

/Daniel

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-08-04 08:10

Daniel Nielsen wrote:

> [...]
> rabat jeg fik på en ibook g4 m/ 40Gb disk, Airport Extreme, Bluetooth,
> kensington kæde lås og en incase laptop sleeve... Så var det nu ikke så

tilgengæld skal man være udvikler og student. Og det er et onetime offer
og sidst jeg så efter kun single cpu maskiner.

Men jeg kan da godt forstå det fra apples side, de vil gerne have
nogle udviklere, så hvorfor ikke støtte udviklerne. Mange andre har
noget tilsvarende.

Du kan også godt blive ADC uden at være student, det koster bare lidt
mere, tilgengæld kan du købe en maskine hvert år.

JonB